n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / אתם קבעתם: ״לבטל את חגיגות העצמאות״

אתם קבעתם: ״לבטל את חגיגות העצמאות״

השבוע פנתה אליכן עיריית רחובות וביקשה לשמוע את דעתכם על חגיגות יום העצמאות ואם נכון לקיימם- הנה התשובות שלכם בסקר שנערך בעמוד הפייסבוק של משה כהן ״רחובות אורגינל- זעקת התושבים״

עצמאות באתרי מורשת
עצמאות באתרי מורשת.  צילום: באדיבות מוזיאון ראשון לציון

בעוד קצת יותר מחודש, יערכו חגיגות יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל, אלא שהשנה, נראה שהתושבים פחות ירצו לחגוג, בשל המצב הביטחוני, המדיני וכמובן בשל העובדה שהחטופים עדיין לא חזרו לביתם.

רוצים לקבל את כל העדכונים לפני כולם? לחצו כאן 

הבוקר, רביעי, פורסמו תוצאות הסקר שערך משה כהן, עובד עירייה והבעלים של קבוצת הפייסבוק הפופולארית ״רחובות אורגינל- זעקת התושבים״  שם הצביעו מעל ל-500 תושבים במספר שעות קצר.

על פי תוצאות הסקר בו הצביעו 518 תושבים,  כ- 347 מתוכם ציינו כי לדעתם יש לבטל את חגיגות יום העצמאות לאלתר, 128 מצביעים חושבים כי כדאי לשקול לחגוג בצורה מצומצמת יותר ו-43 מצביעים בלבד חושבים שכדאי לקיים את החגיגות כרגיל.

4f720f68-f748-4c83-8fca-41c6af0a4d4b

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

3 תגובות

  1. צריך לדעתי לבטל את חגיגות יום העצמאות . אי אפשר לחגוג כשיש שבויים .זיקוקים מפחידים אנשים . השירים שירי שמחה ואי אפשר לשמוח כשיש לנו חיילים בעזה שמוסרים את החיים שלהם למען המדינה .למשפחות שלא ראו את האבות שלהם כבר כמה חודשים . אלמנות שביל המדינה שלחו את בעליהם. זה לא יהיה פייר שבשנת האבל שלהם אנחנו נחגוג .

  2. חגיגות לו צריך ,רק לקים מסע אופניים העירוני בן השכונות

  3. ממש לא לבטל😡 החיילים שלנו לא מתו ומתים לחינם יום יום לצערנו😢 המדינה שלנו קיימת ותתקיים על אפם וחמתם של אוייבנו.
    יש לנו דור צעיר ובכלל שצריך ערכים לעתיד, חיים נורמאליים וחיזוק נפשי לראות גם את הטוב שברע. באי קיום יום העצמאות זה כאילו נכנענו והאויב ניצח.
    יש לחגוג כרגיל ובגאווה, פשוט ללא זיקוקים כדי לא לפגוע בפצועים ובבעלי החיים. בושה וחרפה באם תבטלו את אחד מהימים הכי חשובים לעצמאותנו!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אירוע רוכבים עצמאות מהשנה שעברה

קבלו ביטול: אירוע "רוכבים עצמאות" לא יתקיים השנה

תפריט נגישות