n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / דגל האליפות של חולוניה יונף במחזור הפתיחה מול הפועל ירושלים

דגל האליפות של חולוניה יונף במחזור הפתיחה מול הפועל ירושלים

פורסם לוח משחקי ליגת העל בכדורסל- האלופה הפועל חולון, תארח במחזור הפתיחה את לא אחרת מאשר היריבה הגדולה מירושלים כשלפני שריקת הפתיחה ייערך טקס האליפות בו יועלה דגל אלופת המדינה אל תקרת האולם

הפועל חולון אלופה קהל צילום רועי אסף

הנה זה מגיע! מנהלת הליגה פרסמה היום (שלישי) את לוח המשחקים לעונת 2022/23 שתיפתח עם משחק לוהט בין האלופה הפועל חולון, שתארח במגרשה הביתי את הפועל ירושלים, אותה הדיחה בשלב חצי גמר הפלייאוף של העונה האחרונה.

אוהדי חולון קיבלו בשמחה את הידיעה על כך שמכל הקבוצות דווקא ירושלים תהיה זו שתגיע ראשונה אל האולם הסגול בעיקר בגלל העובדה שלפני שריקת הפתיחה ייערך טקס בו יונף דגל האליפות והצלחת תוצג פעם נוספת אל מול היציעים שללא ספק יהיו מלאים עד אפס מקום.

בין הקהלים של שני המועדונים זורם דם רע כבר שנים ובעונה האחרונה היריבות הגיעה לשיא חדש כאשר במשחק השלישי והמכריע של חצי גמר הפלייאוף שנערך בירושלים, דאגו במועדון האדום לרשת את היציע של אוהדי חולון למורת רוחם של אנשי המועדון הסגול.

קהל הפועל חולון צילום דני מרון מנהלת הליגה

היציע החולוני המרושת בארנה – צילום: דני מרון, מנהלת הליגה

למרות האקט מעורר המחלוקת, הגיעו האוהדים הסגולים בהמוניהם אל הארנה בעיר הבירה, חגגו ניצחון ענק שהעלה אותם אל גמר הפלייאוף והשאר היסטוריה. לאחר הזכייה באליפות, דאגו אוהדי האלופה להזכיר לירושלמים פעם אחר פעם את הרשת שהם שמו להם ביציע ואת הרשת שהחולונים גזרו בסוף העונה.

טיירוס מגי גוזר רשת הפועל חולון אלופה צילום עודד קרני מנהלת הליגה

רשת האליפות נגזרת באולם בחולון – צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

המשחק המדובר ייערך בתחילת חודש אוקטובר בין יום הכיפורים לערב סוכות כשתאריך סופי עדיין לא נקבע. במחזור השלישי תגיע לחולון לשחזור של גמר הפלייאוף, קבוצת בני הרצליה ובמחזור הרביעי תצא חולון למשחק חוץ מול מכבי תל אביב וגיא פניני.

את הרצליה, תפגוש חולון גם למשחק האימון הראשון שיהיה פתוח לקהל וייערך מחר (רביעי) באולם היובל בשעה 18:00, הכניסה חופשית ומאות אוהדים צפויים להגיע מחולון ולצפות ולהתרשם לראשונה משחקני הסגל החדשים של גיא גודס.

בשבוע הבא צפויה חולון לצאת ולהשתתף בשני טורנירים בינלאומיים בצרפת וקפריסין במהלכם תפגוש את: זאדאר מקרואטיה, שולה מצרפת וגם אולימפיאקוס ופריסטרי מיוון.

דגלון הפועל חולון צילום רועי אסף

פותחים עונה. צילום: רועי אסף

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות