n
דף הבית / בת ים / בת ים פלילי / איש חיי הלילה הפליל מאות סוחרי סמים

איש חיי הלילה הפליל מאות סוחרי סמים

היחידה המרכזית של משטרת מחוז ת"א עצרה לפנות בוקר עשרות חשודים מכל רחבי הארץ בתחום עבירות הסמים הודות לגיוס סוכן סמוי מיוחד, איש חיי לילה בת"א, שהופעל נגדם בחודשים האחרונים לתקיפת הסחר בסמים במועדונים ובמסיבות בת"א

עצור אזיקים צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

שוטרי ובלשי היחידה המרכזית של משטרת מחוז ת"א פשטו לפנות בוקר על בתיהם של עשרות חשודים מכל רחבי הארץ וזאת בהמשך להפעלת סוכן סמוי נגדם בעבירות הסחר בסמים במהלך החודשים האחרונים.

היחידה המרכזית החלה במלאכת הגיוס וההכשרה של הסוכן הסמוי, איש חיי לילה בת"א, נגד אותם עבריינים, במטרה לתקוף את תופעת הסחר בסמים והשימוש בהם במועדונים ובמסיבות בת"א ובסביבתה.

החקירה הסמויה נוהלה בחודשים האחרונים ביחידה המרכזית של משטרת מחוז ת"א, במהלכה הופעל סוכן סמוי, איש חיי לילה, שחצה את הקווים וביצע עשרות עסקאות סמים עם עשרות חשודים ורכש מהם קילו של סם מסוכן מסוג קוקאין ומאות גרמים של סמים מסוכנים מסוגים שונים ובהם: סם המסיבות הידוע בכינוי "דוקטור" mmx, אקסטזי, MDMA ועוד.

היום (שני) החקירה עברה לשלב "הגלוי", בו עצרה המשטרה לפנות בוקר כ-26 חשודים במעורבות בעבירות בתחום הסמים, כאשר הסוכן שוגר ע"י מפעיליו בימ"ר ת"א לביצוע עשרות עסקאות במרחב הציבורי עם יעדים שנבחרו בקפידה בת"א ובכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום.

בשעות הבוקר המוקדמות, פשטו שוטרי ובלשי מחוז ת"א על בתיהם של החשודים, בשנות ה-20 ועד שנות ה-40 לחייהם, מכל רחבי הארץ, לשם מעצרם ועריכת חיפוש אחר סמים והם הובאו לחקירה במשרדי ימ"ר ת"א, בסיומה תיבחן הבאתם לדיון הארכת מעצרם בבית המשפט.

הבוקר (שני) התקיים טקס הפיצוח וחשיפת המבצע שניהלה היחידה המרכזית במחוז ת"א, במעמד מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי, מפקד מחוז ת"א ניצב עמיחי אשד ומפקד ימ"ר ת"א נצ"מ אסי צור.

מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי: "זו הפעם השלישית ברציפות השנה שאני מגיע לכאן לפיצוח סוכן. נגעתם בנקודה רגישה שמאפיינת את תל אביב. הפעילות שלכם שומרת על החיים של הילדים של כולנו בכל הקשור בשימוש בסמים.

הפעילות שלכם ערכית מהמעלה הראשונה בטיפול בתופעת הסמים שלא פעם גורמת למוות ולפגיעה בריאותית קשה. פגענו שוב בצינור החמצן של העבריינים".

ממ"ז ת"א ניצב עמיחי אשד: "הפעלת מבצע סוכן היא חוויה משטרתית שמעטים זוכים לקחת בה חלק. אנחנו בוחרים את הטובים והמתאימים שבשוטרינו למשימה הזאת בשל המורכבות שבה.

המבצע הזה הוא בין היתר תולדה של תעוזה רבה וקדמה לה עבודה של זיהוי מוקדם של תופעת פשיעה שלכאורה אין לה קורבנות, אין לה מתלוננים ונפגעי עבירה קלאסיים. תופעת השימוש בסמי מסיבות. הקורבנות האמיתיים של התופעה הזאת הם כלל החברה הישראלית, הילדים של כולנו.

כולי תקווה שהמבצע הזה יהווה בלם משמעותי בטיפול בנגע הסמים. לא בכדי בחרנו באחד הכלים הכבדים שבארסנל הכלים המשטרתיים. הפעלת עבריין החוצה את הקווים מהווה נשק קטלני ומדויק של משטרת ישראל נגד החמורות שבתופעות הפשיעה.

במשך חודשים ארוכים, בחשאי, תחת מעטה סודיות, תקפתם את היעדים שלכם באופן ממוקד, צברתם ראיות והבאתם להבשלת ההפעלה הזאת הבוקר. יש בהפעלה הזאת מלאכת מחשבת של מודיעין וחקירות, אבל יותר מכל, יש במבצע הזה שירות לציבור הישראלי כולו".

מפקד ימ"ר ת"א נצ"מ אסף צור: "במהלך השנה הופללו למעלה מ-100 סוחרי נשק וסמים בפעילות אגרסיבית שנגעה במחוללי פשיעה מרכזיים של מחוז ת״א. היחידה תמשיך ביתר שאת בפעילות נגד עברייני הסמים ואמצעי הלחימה וכל עבריין במחוז שבחר בפרנסה הזאת כדרך חיים, חשוב שידע שנבוא איתו חשבון.

כמפקד ימ״ר ת״א אני גאה בלוחמי היחידה על עשייה משובחת ועמידה איתנה מול עבריינים תאבי בצע, שדרכם היא דרך של אלימות וכוח. יש לנו את היכולת, הרצון והמוטיבציה לעבוד לילות כימים ולנצח במלחמה על הבית שלנו. אנחנו נחושים להחזיר את הביטחון לתושבי המדינה".

צילומים: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות