n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: לראשונה- אירוע למגמות התקשורת והקולנוע

חולון: לראשונה- אירוע למגמות התקשורת והקולנוע

אירוע חווייתי התקיים היום לראשונה למגמות התקשורת והקולנוע בבתי הספר העל-יסודיים בחולון, במסגרתו הוענקו פרסים ליצירות התלמידים

ראש העיר מוטי ששון באירוע למגמות תקשורת וקולנוע בבתי הספר העל-יסודיים בחולון, צילום-עיריית חולון (12)
צילום: עיריית חולון

יום קולנוע ותקשורת עירוני התקיים לראשונה בחולון, ביוזמת האגף לחינוך על-יסודי במינהל החינוך בעיריית חולון. האירוע התקיים בתיאטרון חולון, במעמד ראש העיר מוטי ששון, ששיבח את התלמידים ואת המורים והביע את הערכתו להפקות המרשימות שהוצגו, שהעבודה עליהן התקיימה בימי הקורונה.

אירוע למגמות תקשורת וקולנוע בבתי הספר העל-יסודיים בחולון, צילום-עיריית חולון (4)

עוד נטלו חלק באירוע אריאלה קידר, ראש מינהל החינוך, גלית בראל, מנהלת האגף לחינוך על-יסודי, בכירים נוספים וכמובן, כ-500 תלמידים מ-10 מגמות התקשורת והקולנוע בתיכונים בעיר ומוריהם.

אירוע למגמות תקשורת וקולנוע בבתי הספר העל-יסודיים בחולון, צילום-עיריית חולון (2)

בחלקו הראשון של היום הוקרנו ששה סרטים תיעודיים של מגמות התקשורת בתיכונים: פרס, הראל, הרצוג, נבון, עתידים, קוגל ובחלקו השני של היום הוקרנו ארבעה סרטים עלילתיים של מגמות הקולנוע והתקשורת בתיכונים: אורט, אילון, עתידים, קציר וכן, שלוש יצירות בז'אנרים אחרים: פרסומת, ניו-מדיה ותצלומי סטילס.

אירוע למגמות תקשורת וקולנוע בבתי הספר העל-יסודיים בחולון, צילום-עיריית חולון (7)

בכל מקבץ התארח השחקן דורון בן-דוד, תושב חולון, שסיפר על דרכו המקצועית ועל העבודה בעולם הקולנוע והטלוויזיה בארץ וכמו כן, לאורך היום הוצגה בתיאטרון חולון תערוכה ובה כ-30 תצלומי סטילס של תלמידי מגמת הצילום מתיכון נעמ"ת, שאף זכו לקבל במהלך האירוע פרס הצטיינות על תרומתם לקהילה.

אירוע למגמות תקשורת וקולנוע בבתי הספר העל-יסודיים בחולון, צילום-עיריית חולון (16)

במהלך הכינוס זכו רכזי המגמות לקבל הוקרה על עבודתם המאומצת והוענקו פרסים ליצירות הזוכות – סרטים תיעודיים: במקום הראשון זכה הסרט "משפחה מעל הכל" של ביה"ס הראל, במקום השני זכה הסרט "חרם חברתי" של ביה"ס קוגל.

סרטים עלילתיים: במקום הראשון זכה הסרט "אין מה להסתיר" של ביה"ס קציר (סרט זה אף נבחר להציג בפסטיבל הקולנוע הגאה בסינמטק תל-אביב), במקום השני זכה הסרט "דרך ללא מוצא" של ביה"ס אילון.

    אירוע למגמות תקשורת וקולנוע בבתי הספר העל-יסודיים בחולון, צילום-עיריית חולון (9)

צילומים: עיריית חולון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות