n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / "רק תביאו ת'דרבי"

"רק תביאו ת'דרבי"

נכון, מדובר בליגה האחרונה בישראל, אבל אוהדי לזרוס חולון כבר לא יכולים לחכות למפגש מול היריבה המיתולוגית צפרירים, בדרבי הגדול (והיחיד) של חולון

419905461_845335590934754_3803925870469051503_n

(רועי אסף)

במוצאי שבת בשעה 20:00, ייערך במגרש הכדורגל העירוני, דרבי הכדורגל של חולון בין שתי יריבות מיתולוגיות –  א.ס מור לזרוס חולון והפועל צפרירים חולון. נכון, מדובר בסך הכל ב"עוד משחק" בליגה ג', הליגה האחרונה בישראל, אך יריבות היא יריבות ודרבי זה דרבי.

בשיאן, הקבוצות שיחקו בליגות הבכירות בישראל. לזרוס כיכבה בליגה השלישית בתחילת שנות ה-80, שהייתה אז הליגה הארצית, וצפרירים זכורה לכל חובבי הכדורגל עם שנים רבות בליגה הראשונה בה שיחקו כוכבים רבים אי שם בשנות ה-90.

שתי הקבוצות מדורגות אחרי 7 מחזורים במקומות 1-2 של מחוז תל אביב בליגה ג', עם מאזן זהה של 6 ניצחונות ותוצאת תיקו בודדת כשרק הפרש שערים, קובע כי צפרירים תדורג בראש כך שלמעשה מי שתנצח במשחק, תפתח פער של 3 נקודות על יריבתה בראש הטבלה.

הפסד ראשון של אחת מהן, עלול להוריד את המפסידה עד המקום השלישי בו נמצאת נכון לערב המחזור השמיני, קבוצת בני הרצליה.

צילום פייסבוק לזרוס מור חולון

רוצים לחזור למקום הראשון- צילום: דף הפייסבוק א.ס לזרוס חולון

במחזור האחרון, לזרוס איבדה לראשונה שתי נקודות ועל הדרך גם את המקום הראשון אחרי תיקו 2:2 מול השקמה רמת גן. בצפרירים לעומת זאת יגיעו לדרבי עם מצב רוח מצוין אחרי שהביסו 10:0 את ספרטק רמת גן.

השחקן החשוב ביותר בסגל של לזרוס הוא אדיר שהרבני שעד עכשיו כבש 10 שערים. אחריו ברשימת הכובשים של הקבוצה נמצאים מאור מלכא עם 5 שערים ושי זהר עם 4. בצפרירים, לה ההתקפה הטובה במחוז תל אביב עם 40 שערים עד כה, מובילים את טבלת הכיבושים: סתיו אזרזר ואבירן אלקריף עם 8 שערים כל אחד.

אוהדי לזרוס, מתייחסים למשחק בשיא הרצינות והם מתכוננים במלוא המרץ לדרבי החולוני. בדף הפייסבוק של המועדון קוראים לאוהדים משכונת ג'סי כהן, להגיע ולעודד במשחק שהוא "צו 8" מבחינתם. "הרגע הגורלי הגיע! הדרבי הגדול של חולון במוצש הקרוב! 20:00 חולון סינטטי כולם להגיע בלי יוצא מן הכלל!" כך נכתב בפוסט שפורסם.

כעת נשאר רק לקוות שהמשחק בין שתי המוליכות לא רק יבטיח, גם יקיים וכמובן שכולנו תקווה שלפחות אחת החולוניות תצליח להעפיל בסוף העונה לליגה ב'.

הדרבי לזרוס צפרירים

ההודעה שהוציאו אוהדי לזרוס לקראת הדרבי החולוני

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות