דף הבית / חדשות העיר / "המדינה של ילדי הגן"

"המדינה של ילדי הגן"

לרגל שנת ה- 70 למדינה ייקרא הגן החדש שיפתח ב 1.9 בשכונת האירוס "המדינה של ילדי הגן" על שם ספרה של אמונה אלון , אותו קיבלו ילדי הגנים בעיר במסגרת פרויקט "ספריית פיג'מה"

מי ליאור

לכבוד שנת ה- 70 של ישראל, החליטו באגף החינוך בעיריית ראשון לציון לקרוא לגן ילדים חדש שעתיד להיפתח ב- 1.9 בשכונת האירוס "המדינה של ילדי הגן", על שם ספרה של אמונה אלון. הספר חולק  לילדי הגנים בעיר ביום העצמאות מטעם ספריית פיג'מה.

כעיר המובילה את נושא השפה העברית כבר למעלה מ -12 שנה, נקראים כל גני העירייה ברחבי העיר בשמות שירים וסיפורים עבריים וישראליים. הענקת השמות לגנים נעשתה בבחירות דמוקרטיות של הצוותים עם ההורים וכך נבחרו כל השמות הגנים בעיר. בשנים האחרונות העירייה מעניקה את השמות לגנים החדשים ולכבוד שנת ה- 70 למדינה החליטה לחפש שיר או סיפור אשר קשורים לשנת ה- 70. לאחר בחינה של מספר סיפורים ושירים נבחר ספרה של אמונה אלון "המדינה של ילדי הגן" המספר על ילדי גן שהחליטו להקים מדינה. בעיר יש כבר מספר גני ילדים שנקראו בשמם לכבוד ימי העצמאות הקודמים של המדינה כמו  "גן מולדת" ו"גן ארץ הצבר".

מנהלת האגף לחינוך קדם יסודי, שולמית זכאי מספרת "הספר המקסים של ספריית פיג'מה התאים בדיוק לנושא של שנת ה- 70 למדינה. כל מי שייכנס לגן החדש השנה ובשנים הבאות ידע ששמו הוענק לו לרגל חגיגות  70 שנה למדינת ישראל".

"בחירת שם הגן מאוד משמחת. אנחנו מודעים לעובדה שתוכנית ספריית פיג'מה מהווה השראה לסופרים לכתיבת  ספרי ילדים, אבל מרגש שהסיפור של אמונה אלון, שפורסם באנתולוגיה ויצא לאור כספר ילדים ביוזמת התוכנית, זוכה להכרה ונבחר להיות שמו של גן ילדים חדש בראשון לציון. ראוי לבחור בשם של סיפור העוסק בקליטת עליה ושיתוף פעולה חברתי, כאשר המדינה מציינת 70 שנה להקמתה" אומרת גלינה פרומן, מנכ"לית קרן גרינספון ישראל ומנהלת תוכניות ספריית פיג'מה.

המדינה של ילדי הגן – כריכה צילום: הוצאת קוראים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות