n
דף הבית / חולון / חולון ספורט / כשנסיך האגרוף העולמי פגש את יונתן לנדמן מישראל

כשנסיך האגרוף העולמי פגש את יונתן לנדמן מישראל

יונתן לנדמן, ממשיך לעשות חיל בזירות הבינלאומיות ולאחרונה קיבל חיבוק וחיזוק מיוחד מאלוף העולם במשקל קל- פרינס פאטל

יונתן לנדמן פרינס פאטל צילום שי לנדמן
יונתן לנדמן מונף על ידי פרינס פאטל לאחר ניצחונו. צילום: שי לנדמן
(רועי אסף)

הספורטאי יונתן לנדמן בן ה-19, ממשיך להביא הרבה גאווה למדינת ישראל עם ניצחונות מוחצים בזירות ברחבי העולם בטורנירים בינלאומיים. בשבוע שעבר, ניצח יונתן יריב בשם סיימון טאקי, בנוק-אאוט. זאת במהלך ערב קרבות שנערך בגאנה- אפריקה. לנדמן, מתאמן מגיל ילדים באומנויות הלחימה השונות בין היתר גם במועדון "רינג קלאב" בחולון ואט אט הופך לאחד הספורטאים המצליחים של ישראל כשעתידו עוד לפניו.

מי שחגג עם יונתן את ניצחונו הגדול, היה לא אחר מאשר אלוף העולם הנוכחי במשקל קל- מר פרינס פאטל. פאטל, במקור מהודו, חי היום בלונדון ועזר מאוד לצוות של לנדמן הצעיר מישראל.

אביו של יונתן המשמש גם כמאמנו האישי- שי לנדמן, סיפר ל"גל גפן": "פרינס, עזר לנו מאוד ומכל הלב. הוא איש מדהים, תומך בישראל ומוכשר מאוד בתחום האגרוף המקצועני. הכרנו אותו לפני כשנתיים בלונדון, התחברנו מאוד והפכנו לחברים טובים. שמחנו בשבילו שלפני מספר חודשים זכה באליפות העולם והוא כבר הזמין אותנו לתחרות גדולה שלו שתיערך בקרוב, כשעל הפרק יש תוכניות כמובן גם ליונתן. נמשיך לייצג את ישראל בכבוד ונאחל בשורות טובות לנו ולכל עם ישראל!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות