n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / ראשל"צ וחולון בקרב על חניית הנאפיס

ראשל"צ וחולון בקרב על חניית הנאפיס

לאחרונה הוחלט בעיריית ראשון לציון על כך שחניית מסעדת ה"נאפיס" שנמצאת בגבול בין חולון וראשון לציון, תהפוך להיות בתשלום עבור תושבי חוץ. בחולון זועמים ומאיימים בחרם צרכנים

נאפיס צילום בתי לוין

בשעה שמנשבות רוחות מלחמה בין רוסיה לבין אוקראינה, מתחולל קרב רווי אמוציות בין ראשון לציון לבין שכנתה חולון. במרכז המאבק: ויכוח קשה על שינוי מדיניות התשלום עבור החניה שצמודה לסניף נאפיס, שממוקם בדיוק בגבול בין שתי הרשויות.

ביום שלישי השבוע נורתה יריית הפתיחה במאבק. "הולכים לאכול בנאפיס?", נכתב בדף הפייסבוק 'פורום חולון', "אז תדעו שתושבי חולון ישלמו על החנייה… עיריית ראשון לציון החלה לגבות תשלום עבור החנייה של נאפיס חולון, זו שנמצאת בראשון לציון, על גבול חולון… התשלום ייגבה רק מתושבי חוץ. תושבי ראשון לציון לא ישלמו על חנייה".

חניה בתשלום צילום בתי לוין

הפוסט עורר סערה. "זו חוצפה של עיריית ראשון, ממש ביזיון", כתב אחד הגולשים. "הם עושקים אותנו בתשלום בחוף ראשון ועכשיו גם גובים תשלום חניה על נאפיס? בושה", כתבה תושבת חולון ואחר הוסיף: "מה, בכל פעם שניסע לנאפיס נצטרך לשלם חניה? לא יאמן". והיו גם מי שהקצינו וקראו לחרם: "צריך להחרים עסקים בראשון לציון. נראה אם בעלי העסקים יוכלו להרשות לעצמם להפסיד לקוחות מחולון".

מקסים בביצקי, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון, אנחנו לקראת מלחמה?

"הקרקע שייכת לעיריית ראשון לציון ונכון לתת לתושבי העיר חנייה חינם, כמו שעשינו בחוף הים ובעוד מקומות לרווחת תושבי העיר".

אתה ער למחאה ברשתות החברתיות?

"מי שלא תושב העיר יאלץ לשלם".

אילן גזית, חבר מועצת העיר חולון, רוחות מלחמה?

"גם אם זה מציק ומעצבן אין לנו מה לעשות בעניין".

לאורך עשרות שנים החניה במקום היתה בחינם לכולם.

"כמו שנוסעים לתל אביב ומשלמים עבור חניה כך גם במקרה הזה. אין מה לעשות מאחר והשטח נמצא בתחום השיפוט של ראשון לציון ולא בחולון. זכותה של כל עירייה לקבוע מה שהיא רוצה".

ברשתות קוראים לחרם על עסקים בראשון לציון.

"שיביעו את עמדתם, יצביעו ברגלים ולא יגיעו לנאפיס. אולי אם זה יקרה, אז הנאפיס ילחץ על העירייה ויצליח להביא לביטול ההחלטה".

תגובת עיריית ראשון לציון: עיריית ראשון לציון, באמצעות החברה לביטחון וסדר ציבורי, פועלת על מנת להסדיר את החניות והחניונים ברחבי העיר לרווחת תושבי העיר ראשון לציון.

החנייה המדוברת בתחום השיפוט של עיריית ראשון לציון, ואין היא שונה מחניות אחרות בעיר. משכך, תושבי ראשון לציון בעלי תו תושב יכולים לחנות בחנייה ללא תשלום

ברוכים הבאים לחולון צילום בתי לוין

צילומים: בתי לוין

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. ישראל, ישראלי תושב ראשון

    צריך לפעול עם השכל הישר, כמה "כסף" "תפסיד" עירית ראשון לציון מויתור בחניות שבגבולות ועל מנת שלא לפגוע בעסקים שמשויכים לפחות על פי ההכרת הציבור לראשון לציון, הויתור בגבולות יהיה רק אם יש עסקים מפרנסים ותהיה הדדית בין העיריות, מעין D. M. Z אזור שטח מפורז, לפעול בשכל שלא ידרדר המצב למלחמה עולמית חח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות