n
דף הבית / חולון / הכוכבים של דניאל

הכוכבים של דניאל

דניאל טלמסוב, בעל מועדון האיגרוף "רינג קלאב" בחולון, מטפח באדיקות את דור הספורטאים הלוחמים הבא של ישראל וביניהם גם יונתן לנדמן המוכשר שממשיך לעשות חיל בתחרויות בין לאומיות

דניאל יונתן לנדמן אימון משקולות צילום שי לנדמן
דניאל ויונתן באימון כוח במועדון בחולון
(רועי אסף)

יונתן לנדמן בן ה-19, החל את דרכו כלוחם בזירה בגיל צעיר מאוד, הלך והתפתח וממשיך לנצח קרבות בארץ ובחו"ל כשהוא לא שוכח אף פעם להניף את דגל ישראל ולהזכיר מהיכן הוא מגיע. לאחרונה אף ניצח יריב אירני בתחרות שהתקיימה בבאקו בירת אזרבייג'אן.

בנוסף לאביו שי, המלווה אותו צמוד בכל אימון ותחרות כמאמן אישי ומנטור, לנדמן נעזר כבר 4 שנים גם במאמן האיגרוף דניאל טלמסוב, בעל מועדון "רינג קלאב" שנמצא בשדרות קוגל בחולון. טלמסוב, מתאגרף בעברו, בעל ניסיון עשיר באימון צעירים ששמו הולך לפניו בתחום, מה שעוזר המון לפתוח דלתות לספורטאים הצעירים וביניהם גם יונתן.

שי לנדמן מספר על דניאל: "דניאל לשעבר לוחם סאמבו ומתאבק, יש לו מעל 40 של שנה של ותק בספורט, בזירות בינלאומיות ובכל מה שקשור לאימונים ספציפיים של לוחמות זירה. (מעבר לזה הוא גם מאמן אנשים נורמליים 😊 רגילים בלי זירות.)

העזרה של דניאל באה לידי ביטוי באימונים ספציפיים יעודיים לאגרוף. הוא נותן חומר ואנחנו מתרגלים בבית על יבש ובמהלך הקרב בזירות השונות. הוא עוזר עם כל עבודת המכשירים ובנוסף גם באימונים האירוביים האנאירוביים, אימוני כח מתפרץ סיבולת ועוד. לדני יש חלק נכבד מאוד בהדרכה הזו וגם בהצלחה של יונתן".

יונתן לנדמן אגרוף דניאל צילום שי לנדמן

ידיו של יונתן מונפות אחרי עוד ניצחון. צילומים: שי לנדמן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות