n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תלמידי מקווה ישראל למען החקלאות בישראל ובעולם

תלמידי מקווה ישראל למען החקלאות בישראל ובעולם

תלמידי כיתה ז' מבית הספר הדתי במקווה ישראל בפיתוח יצירתי ומקורי שיעזור להאריך את חיי המדף של פירות וירקות

spin and take 1צילום יחצ מקווה ישראל
תלמידי השכבה ביחד עם הדוכן המיוחד שפיתחו
במסגרת פרויקט שכבתי של כיתות ז' בנושא משבר האקלים בבית הספר החקלאי מקווה ישראל, פיתחו תלמידי השכבה קונספט חדשני של דוכנים למכירת פירות וירקות בסופרים ובשווקים השונים.
בדוכני מכירה רבים התוצרת החקלאית שנמצאת באזור התחתון של הארגז נמצאת לרוב בתנאי טמפרטורה, לחץ ולחות גבוהים, מה שמביא לכך שמזון רב נרקב ונזרק לפח.
התלמידים פיתחו דוכן מיוחד שנקרא SPIN AND TAKE – מדובר בקופסה שמסתובבת בזמנים קצובים (בעזרת אנרגיה סולארית), מה שגורם לכך שהתוצרת שנמצאת בתוך הקופסה מתערבבת ולא נרקבת ובכך שומרת על הטריות ולא נזרקת לפח. התלמידים אומרים שהדבר יתרום לצמצום התופעה של זריקת מזון וכן לביטחון התזונתי בארץ ובעולם.
ברוריה נחמיאס, מנהלת בית הספר הדתי במקווה ישראל: "הפיתוח החדשני והמקורי של תלמידי שכבת ז' הוא חלק מהייחודיות שלנו כבית ספר חקלאי. התלמידים שלנו נחשפים מגיל צעיר לעיסוק בחקלאת, סביבה וטכנולוגיות ייעודיות לתחום החקלאות. התלמידים יצאו למסע חקר בניסיון למצוא פתרונות יצירתיים לצמצום אובן מזון ביחד עם פתרונות לבעית שימור איכות התוצרת בבית ובמרכולים. אנו במקווה ישראל מאפשרים לתלמידים שלנו הצצה ייחודית לעולמות החקלאות המודרנית והבנה על מקומה החשוב של מדינת ישראל במפה העולמית בתחומים אלה"
spin and take 2 צילום יחצ מקווה ישראל
spin and take צילומים: יח"צ מקווה ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות