n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תלמידי אורט חולון מתארחים ללימודים במכון HIT

תלמידי אורט חולון מתארחים ללימודים במכון HIT

תלמידים כיתה צילום HIT חולון
תלמידי אורט חולון תחת קורת גגו של המכון הטכנולוגי. צילום: HIT חולון

לאור הנחיות פיקוד העורף, מאז החלה המלחמה, תלמידי תיכון אורט בחולון לא למדו במבנה בית הספר, בשל היעדר מרחבים מוגנים.

כעת, למעלה מ-100 תלמידים בכיתות י' ו-יא' עברו ללמוד ב-HIT בו מצויים מרחבים ממוגנים תקניים. תלמידי התיכון מתארחים ולומדים בHIT לאחר שהנהלת התיכון בסיוע מינהל החינוך בעיר פנו להנהלת המכון בבקשה לסיוע בעניין.

כמו כן, למידתם של תלמידי התיכון במכון מתאפשרת לאור ההחלטה לדחות את פתיחת שנת הלימודים האקדמית והם מבוצעים בתיאום ובאישורם של משרד החינוך והמועצה להשכלה גבוהה.

שמואל גולדברג, מנכ"ל HIT מכון טכנולוגי חולון: "ההחלטה לדחות את פתיחת שנת הלימודים האקדמית, אפשרה לנו את הגמישות להעניק את הסיוע לתלמידי התיכון. מיד לאחר בקשת הנהלת התיכון, פנינו למשרד החינוך והמל"ג על מנת לקבל את האישורים הדרושים בכדי לאפשר למידה אצלנו.

לצערי הטרגדיה הנוראית שפקדה את הדרום לא פסחה עלינו, איבדנו 4 מקהילת הסטודנטים והבוגרים של HIT. מאז החלה המלחמה אנחנו מפעילים במכון מספר יוזמות להם שותפים עובדי המכון ביחד עם סטודנטים שמטרתם לתמוך מאמצי הלחימה ולסייע לאזרחים. נמשיך להפעיל את כל היוזמות הללו ככל שיהיה להן צורך. ליבנו עם משפחות החטופים, הנרצחים, החללים והפצועים."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות