n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / היסטוריה בקרית משה: מתחילים בבניה במסגרת הסכם הגג בעיר רחובות

היסטוריה בקרית משה: מתחילים בבניה במסגרת הסכם הגג בעיר רחובות

בטקס חגיגי להנחת אבן פינה לבניין ראשון שנערך היום בקרית משה ציינו אבן דרך היסטורית בשכונת קרית משה ובעיר בכלל: תחילת הבניה של היזם הראשון במסגרת הסכם הגג שעליו חתמה עיריית רחובות

7623a1f7-72cf-4996-b6f4-e41aaeb6e423

חברת אפרידר מתחילה בימים אלה את העבודות על הקמת שלושה בנייני מגורים ראשונים במסגרת הסכם הגג הראשון מסוגו בישראל. החברה בונה 126 יחידות דיור ראשונות מתוך 2300 יחידות ששווקו על ידי המדינה על קרקע שלה. היות ומדובר בקרקע מדינה ולא בקרקע של הדיירים לא מדובר בבנייה במסגרת פינוי בינוי אלא בבנייה חדשה לגמרי שצפויה להסתיים בתוך שנים ספורות.
הפרויקט הראשון, GINOT אפרידר נבנה על ידי חברת אפרידר, ובו 126 יחידות דיור שנמכרות בשוק החופשי, בהן דירות 3-5 חדרים ודירות גן. הפרויקט כולל גם הקמה של שני גני ילדים לרווחת התושבים.

גם חברת אלמוגים החלה את העבודות להקמת חמישה בניינים בקרקע מדינה בהיקף כולל של 311 יח"ד. הבניינים מכילים בין 6 ל21 קומות וכוללים חזית מסחרית, מועדון נוער ושני גני ילדים לרווחת התושבים. לקראת הפרויקט התקיימה בשיתוף עיריית רחובות על הקמת הבניינים כך שיצרו מרחב משותף לדיירים, ויחבר באופן מיטבי את המתחם לשכונה.יזמים נוספים מתחילים בימים אלה לבנות את יחידות הדיור הנוספות שנבנות על קרקע מדינה, ובסה"כ בשבועות הקרובים תחל בנייתן של כ500 יחידות דיור.

במקביל, עיריית רחובות והחברה לפיתוח רחובות ממשיכות במרץ בעבודות לפיתוח תשתיות שישרתו את השכונה המחודשת ואת הפרויקטים החדשים: פרויקט הקמת תשתיות ניקוז שיעצור את ההצפות בשכונה ויתאים לשכונה המחודשת. וכן פרוייקטים של תשתיות תחבורתיות נאותות הן לתושבים והן לאיזורי התעסוקה הישנים והחדשים. הבניינים החדשים יזכו לנגישות מיטבית עם סיום העבודות על הצומת החדשה שתחבר את כביש 411 לשכונה דרך רחוב ששת הימים. עבודות אלו צפויות להסתיים עד אמצע שנת 2024. בנוסף, במחצית השנייה של שנת 2024 יחלו העבודות על הקמת הפארק המרכזי של השכונה החדשה ועל הקמת קריית חינוך הכוללת בית ספר יסודי ומתחם גני ילדים במרחק הליכה מהפרויקטים למגורים.

לקראת סוף השנה יתחילו עבודות נוספות לחיבור צומת נוספת על כביש 411 , שתחבר את איזור התעשייה רכטמן ורחוב המפוח ישירות לכביש מרכזי זה.
כמו כן, עיריית רחובות והלר ממשיכות לקדם את המכרז לבניית קרית החינוך החדשה והפארק המרכזי של השכונה, שייצאו לביצוע בחודשים הקרובים.
השיווקים בשכונת קריית משה לא נעצרים: רק בחודש האחרון שווקו בהצלחה עוד 313 יח"ד במודל "דירה בהנחה" על מנת לתת מענה לזוגות צעירים ומשפחות שירצו להגיע ולהנות מאיכות החיים שרחובות מציעה.

ראש העיר רחמים מלול: "מהלך התחדשות בקרית משה הכולל בין היתר גנים, בתי ספר ופארקים, זהו מהלך משנה מציאות, לשכונה ולתושבים. זה היה קשה ולקח זמן ועוד יש לנו הרבה עבודה, אבל זו לא פחות ממהפכה בשכונה ואני שמח בשבילם ובשביל העיר כולה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות