n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תושב חולון נפצע קשה בפיצוץ רכב!

תושב חולון נפצע קשה בפיצוץ רכב!

גבר בן 27 תושב חולון, אסיר משוחרר המוכר היטב למשטרה, הוא היעד לניסיון החיסול שהתרחש אחר הצהריים בראשון לציון. המשטרה פתחה בחקירה.

פיצוץ רכב חובש צילום דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

בשעה 16:21 (שני), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רכב שעולה באש אחרי שהתפוצץ, ברחוב נאות סיני בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים שיבא תל השומר, גבר כבן 27 במצב קשה עם כוויות בכל חלקי גופו.

חובש רפואת חירום במד"א משה בורודצקי ופארמדיקית מד"א נועם לובטון סיפרו: "הפצוע שכב על המדרכה במרחק גדול מהרכב שעלה באש כשהוא בהכרה מלאה וסבל מכוויות קשות בכל חלקי גופו. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים שכלל תרופות ונוזלים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח כשמצבו קשה ולא יציב."

פיראס זרקאוי חובש איחוד הצלה שהעניק לו סיוע ראשוני בזירה מסר: "הייתי בסמיכות למקום ונשמע פיצוץ. תוך מספר שניות התקבל דיווח על רכב שעולה באש. הגעתי לזירה ונתקלתי בנהג רכב שסובל מכוויות בכל חלקי גופו. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירת האירוע הוא פונה למרכז הרפואי שיבא-תל השומר כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה".

אל המקום הגיעו גם כוחות כיבוי וגם שוטרי תחנת ראשון לציון אשר פתחו בחקירה בעקבות האירוע. השוטרים שהגיעו אל המקום בודדו את זירה, לצד בחינת הרכב על ידי חבלן משטרה, לבחינת הרקע והנסיבות.

מה שהתברר בתחילת החקירה הוא שמדובר בתושב חולון, אסיר משוחרר שכבר ניצל פעם אחת מניסיון חיסול. שמו נקשר בעבר עם עבירות אלימות רבות כחלק מסכסוכים בין שני אירגוני פשע ידועים באזור המרכז. מי שככל הנראה הציל אותו ממוות, היה אזרח שלא היסס ומשך אותו מהרכב, שניות אחרי הפיצוץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות