n

שוב איתכם

אחרי מעידה בשנה שעברה, הפועל חולון חוזרת אל במת הפיינל-פור של גביע המדינה!

odedgaya@gmail.com
[email protected]

חולוניה יצאה למשחק חוץ ברוממה ופגשה את מכבי חיפה בקרב על הכרטיס לחצי גמר גביע המדינה, כששתי הקבוצות זוכרות היטב את ההתעללות שהעבירה חולון את חיפה לפני פחות מחודש במשחק הליגה.

ווילי וורקמן קיבל פרחים וחיבוק לפני השריקה הראשונה ונתן מצידו עוד משחק מצוין בלי להתחשב באקסית. על הספסל החולוני בלבוש אזרחי ישבו כמו תמיד- ריצ'י האוול ויוגב אוחיון כשלצידם בתקווה שבפעם האחרונה- סי.ג'יי האריס המתאושש מפציעה מטרידה במפשעה.

כמו בחולון, גם הפעם הסגולים שלטו לאורך כל הדרך, אך בניגוד למשחק הליגה שנגמר בהפרש אסטרונומי, הפעם חיפה לא נתנה לשחקנים של דדאס לברוח יותר מידי והצליחה להציק בחלק משלבי המשחק, במיוחד ברבע האחרון.

הרבע הראשון היה חסר הגנות לחלוטין ואחרי שדונטה סמית קלע את 4 הראשונות לזכות חיפה, חולון הפכה את התוצאה והחלה במטווח שלשות כמו שהיא אוהבת. מגי החל בחגיגה וגיא פניני שעלה מהספסל לקראת סוף הרבע, תרם שתיים רצופות משלו כשמהצד השני דונטה סמית, ובריסקר ג'וניור, השאירו את הירוקים צמוד בדרך אל 30:27 אחרי 10 דקות.

פניני המשיך להיות מצוין והוביל את חולון ליתרון דו ספרתי כשעוזרים לו וורקמן, דה זאו וג'ונסון. חיפה החלה להתעייף ולמחצית ירדה חולון ביתרון בטוח 51:42. חיפה כנראה לא שמה לב שהמחצית השנייה התחילה וחולון ברחה ליתרון שיא של 15 נקודות עם פתיחת הרבע השלישי. סמית ובריסקר המשיכו להיות היחידים שמנסים לעשות משהו בחיפה שיצאה בזול ברבע שהסתיים בתוצאה 76:66.

ברבע האחרון, היה זה התור של האקס החולוני- נאור שרון, להתעורר. הוא החל לצלוף מחוץ לקשת וההפרש ירד עד לחמש נקודות בלבד, אבל מגי עם שתי שלשות ומהלך מדהים בהגנה שכלל שתי חסימות רצופות, החזיר את הצבע לפנים של אנשי חולון. חיפה איבדה את בריסקר וסורקין בחמש עבירות והרימה ידיים. בסיום: 96:88 וכרטיס לחצי גמר גביע המדינה, בתקווה שייערך בשלב מאוחר יותר של העונה, לעיני קהל מחוסן ביציעים.

קלעו: פניני ומגי 19 כל אחד, ג'ונסון 18, דה זאו 13, וורקמן 8, מיילס ובורדיון 7 כל אחד, ברנדווין 5. למרות שהתלבש, שחקן הרכש החדש- טל משגב, לא שותף והוא צפוי לערוך את הבכורה במשחק הליגה האירופאית שייערך השבוע בו תארח חולון את א.א.ק אתונה.

odedgaya@gmail.com
בשקט וביעילות- מקסים דה זאו. צילומים: עודד קרני- איגוד הכדורסל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות