n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תושב חולון נפל קורבן לנערת פיתוי ושוד אלים

תושב חולון נפל קורבן לנערת פיתוי ושוד אלים

שוטרי תחנת יפו עצרו כנופיית קטינים אשר פיתו תושב חולון להיפגש עם קטינה על מנת למכור לה סיגריות אלקטרוניות ושדדו אותו - היום הוגש כתב אישום

תוקפים שודדים צילום דוברות משטרת ישראל

בתאריך 10.2.24, ברחוב נילי בת"א, 4 חשודים החמושים באלות ורעולי פנים התנפלו על תושב חולון שישב ברכבו ושדדו ממנו סיגריות אלקטרוניות ,בשווי של כ-2,000 ₪.

על פי כתב האישום, החשודים ביקשו מקטינה בת 15 לקבוע עם תושב חולון בן 25 באמתלה שהיא רוצה לקנות ממנו מספר חבילות של סיגריות אלקטרוניות, הנ"ל הגיע לרחוב נילי בת"א ברכבו, שם פגשה אותו הקטינה, בתואנה שאין עליה סכום כסף מספיק והיא תלך להביא את שאר הסכום, התרחקה מהמקום.

בזמן שתושב חולון המתין באוטו, הגיעו 4 חשודים תושבי ת"א בגילאים (16, 16, 16, 15) רעולי פנים וחמושים באלות החלו לצעוק לו 'תפתח את הרכב', ניפצו את שמשות הרכב ושדדו ממנו את הקופסאות המכילות כמות גדולה של סיגריות אלקטרוניות ולאחר מכן נמלטו מהמקום.

תקיפה תוקפים שודדים צילום דוברות משטרת ישראל

צילומים: דוברות משטרת ישראל

מיד עם קבלת האירוע, שוטרי תחנת יפו הגיעו למקום והחלו בסריקות נרחבות באזור ועצרו חלק מהחשודים ובמהלך הלילה לאחר פעולות חקירה, הגיעו לשאר החשודים. בסיומה של החקירה היום, הגישה פרקליטות מחוז ת"א כתב אישום נגד החשודים ובקשה למעצרם עד תום הליכים.

צפו בסרטון מאירוע התקיפה בלחיצה כאן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות