n
דף הבית / רמת גן / לראשונה ברמת גן: פרויקט שגרירים צעירים של משרד החוץ

לראשונה ברמת גן: פרויקט שגרירים צעירים של משרד החוץ

בני הנוער שישתלבו בפרויקט יסייעו הלכה למעשה למערך הדיפלומטיה הציבורית של מדינת ישראל בעזרת יוזמות ייחודיות, מעורבות ברשתות החברתיות ויקדמו את האינטרסים של מדינת ישראל ותדמיתה בעולם.

כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן ואלי כהן, שר החוץ צילום: דוברות משרד החוץ
כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן ואלי כהן, שר החוץ צילום: דוברות משרד החוץ

השבוע הכריזו שר החוץ, אלי כהן וראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן על היציאה לדרך של תוכנית "שגרירים צעירים" של משרד החוץ שתופעל ברשויות המקומיות. התוכנית הייעודית המיועדת לבנות ובני נוער שתפעל בשירות משרד החוץ ובשיתוף עיריית רמת גן, במסגרתה ילמדו הצעירים דיפלומטיה אזרחית ודרכים לקידום האינטרסים של מדינת ישראל ותדמיתה בעולם.

התוכנית נועדה לייצר כוח משימה של צעירי משרד החוץ לאור האתגרים הרבים עמם מתמודדת מדינת ישראל בזירה הציבורית הבינלאומית ועמידה אל מול מערך השקרים המופצים על ידי תומכי ה-BDS ומתנגדי ישראל בעולם. בני ובנות הנוער שישתלבו בפרויקט יובילו תהליכי שינוי תודעה ותדמית בכלים של המדיה והרשתות החברתיות, ישתלבו בכנסים דיגיטליים בינלאומיים, בפורומים של שיח ובכל דרך שייזמו לצורך כך, כדי לקדם את מעמדה של ישראל מחד ולשתף בני נוער וצעירים בעולם בסיפורים וחוויות אישיות שיישקפו תמונה אמיתית ואובייקטיבית לגבי החיים במדינת ישראל.

בתוכנית החדשה יושם דגש על חיים נורמטיביים במדינת ישראל ושיתוף בשיח לגבי נושאים החשובים לצעירי בכל העולם כמו משבר האנרגיה, ספורט ובריאות, תרבות הפנאי, מעמד הנשים, חדשנות, יזמות, מעורבות חברתית ועוד.

התוכנית מיועדת לתלמידי ותלמידות כיתות י'-יב' והיא תופעל כפיילוט במשך שנתיים, כאשר בשנה הראשונה יופעלו כיתות י' ובשנה לאחר מכן יצורפו כיתות יא' ו-יב'. התלמידים שישתלבו בפרויקט יצוידו בידע וכלים רלוונטיים, ינותבו למסגרות עבודה ויסייעו הלכה למעשה למערך הדיפלומטיה הציבורית של מדינת ישראל בעזרת יוזמות ייחודיות. התוכנית תפעל כמענה ליחסי הציבור וההסברה של גורמים רדיקליים, בעלי אידיאולוגיות קיצוניות כנגד מדינת ישראל ואנטישמיות בכלל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום פרטי

צפו: תקפו עובד מינימרקט תוך קריאה גזענית "מוות לערבים"

תפריט נגישות