n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: העירייה מחלקת מאות אלפי שקלים בשוברים למשפחות ולקשישים לפני החג

רחובות: העירייה מחלקת מאות אלפי שקלים בשוברים למשפחות ולקשישים לפני החג

מבצע קמחא דפסחא: עיריית רחובות מחלקת בימים אלה שוברים לרכישת מזון לרווחת האוכלוסיות שידן אינה משגת ישירות לבתי הקשישים והמשפחות

עובדי הבית החם ואגף השכונות בהכנת התוים- מימין איתי גדקה, ערן גדסי ואופיר עותמי
עובדי הבית החם ואגף השכונות בהכנת התוים- מימין איתי גדקה, ערן גדסי ואופיר עותמי. צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

עיריית רחובות, באמצעות הבית החם למען הקהילה באגף השכונות והאגף לשירותים חברתיים, מחלקת בימים אלה באמצעות מתנדבים ומתנדבות כ- 1220 שוברים לרכישת מזון לקראת החג. השוברים מחולקים לקשישים ולמשפחות נזקקות ומשפחות ברוכות ילדים ברחבי העיר. מבצע 'קמחא דפסחא' נערך בכל שנה ביוזמת ראש העיר, רחמים מלול.

החלוקה נערכת במסגרת המבצע 'קמחא דפסחא' ביוזמת ראש העיר רחמים מלול.

עיריית רחובות, באמצעות אגף השכונות והבית החם למען הקהילה עם האגף לשירותים חברתיים, מחלקת בימים אלה שוברים לרכישת מזון לרווחת האוכלוסיות שידן אינה משגת- קשישים, משפחות נזקקות ומשפחות ברוכות ילדים.

החלוקה החלה בשבוע שעבר ותימשך בימים אלה, ישירות לבתי הקשישים והמשפחות.

בימים האחרונים נערכו בעיריית רחובות לחלוקה, וגויסו עשרות מתנדבים ומתנדבות לביצוע המשימה על מנת לחלק את השוברים ישירות לבתים.

ראש העיר, רחמים מלול: "לא נשאיר אף תושב או תושבת מאחור! בימים האחרונים נערכנו לחלוקת השוברים בהתאם לרישומי האגף לשירותים חברתיים. אנו מאחלים לכל המשפחות והקשישים שיקבלו את השוברים – חג פסח שמח, ואומרים להם – אתם לא לבד, אנחנו איתכם!

אנו מודים לכל המתנדבים הרבים שנענו לקריאתנו לסייע בחלוקה, ולכל העובדים והמנהלים שעוסקים בכך ".

חבר המועצה שאול צגהון, מחזיק תיק השכונות: "הבית החם בקהילה הוא מוקד של סיוע למשפחות נזקקות ברחבי העיר. בשיתוף פעולה עם האגף לשירותים חברתיים פתחנו במבצע החלוקה באמצעות מתנדבים, ישירות עד לביתם של מאות התושבים והמשפחות הזקוקות לכך. אנו מקווים כי השוברים יסייעו למשפחות ולקשישים בהקלת הנטל לקראת החג"

חבר המועצה שמוליק בר דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים: "השנה פעלנו באופן מיוחד לגיוס עשרות מתנדבים לחלוקת התווים, בסיוע פורומים עירוניים על מנת לחלק תווי שי אלו עד לפתח הבית של התושבים. תודה לעובדי הבית החם בהובלת אופיר עותמי על הארגון, לכל מי שלקח חלק ולמתנדבים שחילקו את התווים. תודה מיוחדת לראש העיר מר רחמים מלול על הדאגה לאוכלוסיות המוחלשות ולאישור כל סיוע אפשרי לאוכלוסיות אלו"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה תאונה צילום דוברות משטרת ישראל

רחובות: נעצר ראש ארגון פשע בחשד לאלימות קשה נגד שוטר

תפריט נגישות