n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תושב חולון חשוד בתקיפה וגניבת טלפונים מקטינים

תושב חולון חשוד בתקיפה וגניבת טלפונים מקטינים

משטרת לב ת"א עצרה כנופיה של חשודים וביניהם תושב חולון, אשר גנבו באיומים ואלימות מכשירי טלפון ניידים, ורכוש נוסף מקורבנות קטינים שהגיעו לקניון עזריאלי, בשני אירועים שונים, באחד מהם באיומי בסכין ולאחר שריססו גז פלפל והיכו אותו

אייפון טלפון נייד סלולרי צילום דוברות משטרת ישראל
טלפון שנגנב באיומים מקטין- צילום: דוברות משטרת ישראל

ביום 3.3.24 התקבל דיווח במשטרה מאביו של קטין בן 16 בקניון עזריאלי בת"א כי לקחו לו את המכשיר הנייד. שוטרי תחנת לב ת"א הגיעו מיד למקום ועצרו את החשודים.

במהלך החקירה עלה כי החשודים, בהם תושב חולון בן 18 ותושב ת"א בן 16, לקחו כסף מזומן ומכשיר טלפון נייד שהחזיק הקטין, זאת לאחר שאיימו עליו אם יספר למישהו או יקרא למשטרה, ינפצו לו בקבוק זכוכית על הראש ואם לא יתן את המכשיר "יתנו לו בוקס" ו"300 ילדים יבואו אליו" והוא ימות.

שוטרי תחנת לב ת"א ביצוע פעולות חקירה נוספות והצליחו למצוא ראיות הקושרות את החשוד תושב חולון בן 18, לאירוע דומה נוסף מיום 29.2.24, במסגרתו על פי החשד, הוא ושני קטינים נוספים גנבו מכשיר טלפון נייד ואוזניות אלחוטיות, שהחזיק קטין נוסף בעת ששהה בקניון עזריאלי, זאת לאחר שדחפו אותו, גררו אותו לפינה, שם נתנו לו מכות אגרוף בפניו ובגופו, ואיימו עליו שידקרו אותו בסכין בו החזיקו, ריססו בפניו בגז פלפל , הרביצו ובעטו בראשו עד שנזקק לטיפול רפואי בבית חולים.

גם באירוע הזה הגיעו שוטרי תחנת לב ת"א למקום, לאחר ששוטרת מג"ב הבחינה באירוע והזעיקה גיבוי. שני חשודים, תושב ראש העין בן 16 ותושב ת"א בן 15 נעצרו. החשוד, תושב חולון בן 18 הצליח להמלט אולם נעצר כאמור ביום 3.3.24.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת לצורך חקירה בבתי המשפט בת"א יפו. עם הבשלת חקירה מואצת ויסודית במסגרתה אספו החוקרים ראיות אשר קושרות את החשודים, הגישה הפרקליטות הצהרת תובע בדבר כוונתה להגיש כתב אישום.

החשוד תושב חולון בן 18 נעצר עד ליום 12.3.24 והחשודים הנוספים שוחררו בתנאים מגבילים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות