n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / טריאל אבסוב מראשון לציון הוא אלוף העולם בסמבו!

טריאל אבסוב מראשון לציון הוא אלוף העולם בסמבו!

הישג אדיר ללוחם ממועדון עצמה ראשון לציון שזכה בתואר אלוף העולם בקומבט סמבו עד משקל 71 ק"ג, במסגרת הנבחרת תחת המאמן פבל מוסין!

טריאל אבסוב על הפודיום צילום איגוד הסמבו בישראל
צילום: איגוד הסמבו בישראל

בשבוע שעבר התקיימה אליפות העולם בסמבו בעיר בישקק בקירגיסטן. רק 4 ספורטאים מתוך ה-380 בתחרות, היו מישראל ויחד איתם המאמנים פבל מוסין ושי גייזינגר.

אחד מהארבעה שייצגו את ישראל הוא טריאל אבסוב ממועדון עצמה ראשון לציון, שביום השלישי לתחרות זכה בהישג אדיר כשקטף את מדליית הזהב ואת התואר אלוף העולם בקומבט סמבו עד משקל 71 ק"ג!

בנוסף לאבסוב הנבחרת זכתה בעוד שתי מדליות: ארצ'י וולפמן זכה במדליית הכסף בקומבט סמבו למשקל עד 98 ק"ג אחרי שגבר על יריבים מטורקמיניסטן ובלראוס ובגמר הפסיד ליריב רוסי. במדליית ארד זכה יוסף סימין אחרי שניצח יריב בולגרי, הפסיד בקרב השני וניצח בקרב על הארד יריב מקזחסטן.

בדרך למדליה, גבר אבסוב על יריבים מקדוניה, קרואטיה, בולגריה וגמר ניצח יריב מקזחסטן. אלוף העולם הטרי אמר לאחר הזכייה: "סבתא שלי נפטרה לפני שנה ואני הבטחתי לה שאהיה אלוף העולם. חשבתי רק על זה כל התחרות – ואני סוף סוף אלוף העולם!"

טריאל אבסוב צילום איגוד הסמבו בישראל

במרכז- אלוף העולם טריאל אבסוס עם מדליית הזהב

זוכה מדליית הארד- יוסף סימין: "ממש שמח להביא מדליות תחת דגל ישראל. אשתדל בפעמים הבאות להשמיע גם את התקווה!"

מאמן הנבחרת וגם מאמנו האישי של אבסוב במועדון בראשון לציון- פבל מוסין:  "לאחר הצלחה גדולה של נבחרת נערים ונוער בארמניה בחודש אוקטובר שחזרו עם הישג היסטורי – 7 מדליות, נבחרת ישראל בוגרים מסיימת עם מדליות זהב, כסף וארד. זו מדליה זהב הראשונה באליפות העולם בהיסטוריה של האיגוד שקיים מאז 1976 בארץ! בהחלט הישגים היסטוריים גם! הענף נמצא בעליה מתמדת ומתפתח בארץ בצעדי ענק. אנו מודים לכל הגורמים התומכים ובמיוחד לארגון לענפים הלא אולימפיים אילת על תמיכתם ואמונם בנו"

פבל מוסין יוסף סימין צילום איגוד הסמבו בישראל

זוכה מדליית הארד- יוסף סימין עם מאמן הנבחרת- פבל מוסין. צילומים: איגוד הסמבו בישראל

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות