n
דף הבית / בריאות / שר החוץ ביקר במרכז הרפואי וולפסון

שר החוץ ביקר במרכז הרפואי וולפסון

שר החוץ אלי כהן בביקור רשמי בביה"ח וולפסון: "אפעל לחיזוק הרפואה הציבורית ולפיתוחה"

אלי כהן ענת אנגל 2 צילום דוברות וולפסון

"אני תומך חזק ונחוש של הרפואה הציבורית בישראל. אפעל למען חיזוקה, ובמיוחד כאן בביה"ח וולפסון". כך אמר היום (שלישי 13 ביוני) שר החוץ, אלי כהן, בביקור רשמי שערך בבית החולים וולפסון בחולון.

במסגרת הביקור, שנערך בלשכתה של מנכ"לית בית החולים ד"ר ענת אנגל, ביחד עם מנהלת הסיעוד, אורנה צבי והמנהל האדמיניסטרטיבי של ביה"ח, יניב פוגל, הוענקה לשר סקירה אודות התחדשות ביה"ח וולפסון, החזון והתכניות לעתיד, הכוללות בינוי של מיון ילדים חדש וקומת גג שתהווה מכון עיניים חדשני הכולל חדרי ניתוח למען אוכלוסיית האזור.

השר אלי כהן ביקר במחלקת היולדות החדשה של בית החולים, שם פגש את פרופסור ערן ויינר, מנהל אגף הנשים והיולדות, שהציג בפניו את השירות המקצועי ואת החדרים הפרטיים ליולדות היחידים בארץ ברפואה הציבורית.

אלי כהן ענת אנגל צלום דוברות וולפסון

כמו כן, השר ביקר במחלקה לטיפול מיוחד ביילוד (פגייה) של בית החולי וולפסון, אשר זכתה בפרסי הצטיינות של משרד הבריאות במשך השנים האחרונות ברציפות, שם פגש את מנהלת המחלקה ד"ר ענת אורון, אשר הציגה בפניו את המערך המקצועי מציל החיים לטיפול בפגים ואת הצורך במיגון הפגייה לאור תקופות הלחימה הקודמות.

במהלך הביקור, השר אלי כהן, תושב חולון, הצהיר כי יפעל ביתר שאת על מנת לקדם רכישת מכשיר PET CT חדשני לביה"ח וולפסון, שישרת את כמיליון תושבי ערי האזור המתמודדים עם מחלות ממאירות.

לדבריו: "תושבי האזור זכאים לצדק בחלוקת המשאבים, ועלינו להעמיד לרשותם את הציוד המתקדם ביותר, לצד הרפואה המקצועית והמצוינת שכבר קיימת בביה"ח וולפסון".

אלי כהן ענת אנגל 1 צילום דוברות וולפסון

צילומים: דוברות וולפסון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות