n
דף הבית / בת ים / פיאסצקי משנה כיוון: תתמודד על קולות השמאל לראשות העיר

פיאסצקי משנה כיוון: תתמודד על קולות השמאל לראשות העיר

לאחר שמפלגתה מרצ לא עברה את אחוז החסימה, ולאחר שלא הצליחה לקבל את תמיכת מפלגת יש עתיד, מנסה כעת יו״ר מרצ לרוץ עצמאית לראשות העיר

קטי פיאסצקי. צילום: ינאי יחיאל
קטי פיאסצקי. צילום: ינאי יחיאל

חברת מועצת העיר מטעם מרצ, קטי פיאסצקי, הודיעה השבוע שהיא שתרוץ עצמאית לראשות העיר – זאת לאחר שמפלגתה מרצ לא עברה את אחוז החסימה לכנסת. בנוסף ביקשה פיאסצקי לקבל בחודשים האחרונים את תמיכתם של יש עתיד ושל מפלגת העבודה, אך לאחר שקיבלה תשובה שלילית החליטה לנסות באופן עצמאי.

יש לציין כי רוב מפלגות המרכז כבר הודיעו על תמיכתן למועצת העיר ברשימתו של אלי יריב, בת-ים אחת, בהן תקווה חדשה, יש עתיד, כחול לבן ומפלגת העבודה. מפלגות אלו יתמכו ככל הנראה ביריב למועצת העיר ובצביקה ברוט לראשות העיר. עם זאת פיאסצקי תקרוץ ככל הנראה לקהל שנמצא שמאלה משם, כולל לאלו שתמכו בחיבור בין בת-ים ליפו.

בפוסט שפרסמה פיאסצקי היא ציינה כי ״התחלנו מחאה אדירה, הגיע הזמן לתרגם אותה לקלפי בהצבעת מחאה המונית״. לדבריה, ״ברחובות אנחנו צועקים מידי שבוע דמוקרטיה, הגיע הזמן להביא את זה הלכה למעשה למועצת העיר ולראשות העיר. להפוך את בת ים לעיר דמוקרטית שתקדם דמוקרטיה ושיוויון״.

פיאסצקי מכהנת כבר 10 שנים במועצת העיר מטעם מרצ. בשתי הקדנציות זכתה במנדט אחר. במערכות בחירות קודמות תמכה פעם אחת באלי יריב ופעם נוספת בצביקה ברוט. בנוסף היא גם התמודדה בעבר פעם לראשות העיר וזכתה ב-2.8 אחוזים בלבד.

מקטי פיאסצקי נמסר בתגובה: ״אני הנציגה הליברלית היחידה של בת ים כבר עשור ואל מול ממשלה חשוכה וקיצונית, לנציגות הליברלית בעיר חייבת להיות מועמדת לראשות העיר וסיעה חזקה במועצה. אני גאה לומר שכעת לציבור הליברלי יש למי להצביע. כמי שמייצגת את הקהל הליברלי בבת ים, אני מאמינה שיש ליצור חזית גדולה ואחידה ואני מנסה לרתום אליה כמה שיותר מפלגות ונציגים. אחרי מה שקרה למחנה שלנו בבחירות לכנסת זה יהיה עוול גדול אם לא נדע לייצר חזית גדולה. מעבר לזה לא אתייחס לשיחות שעדיין מתקיימות עבור מטרה זאת. ברמה האישית אני מחבבת את צביקה, נשאר חברים ואני מאחלת לו בהצלחה. אבל בעת הזאת, כשישראל נלחמת על הדמוקרטיה בת ים צריכה לעשות היסטוריה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות