n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: 4 נפגעים בשריפה בח'-300

חולון: 4 נפגעים בשריפה בח'-300

חדר התינוק החל לבעור ודיירי הבית נפגעו כשניסו לכבות בעצמם את השריפה

שריפה צילום דוברות כבאות והצלה תחנה איזורית חולון
צילום: דוברות כב"ה, תחנה איזורית חולון

אמש (ראשון) התקבלה הודעה במוקד 102 של מחוז דן על שריפה בדירה בחדר של תינוק ברחוב הדס בחולון. למקום האירוע הוזנקו ארבעה צוותים בפיקוד מפקד המשמרת רב רשף אושרי בסון וסגנו להב אמיר בן חמו.

שריפה דירה צילום דוברות כבאות והצלה תחנה איזורית חולון שריפה בדירה צילום דוברות כבאות והצלה תחנה איזורית חולון

צוות ראשון שהגיע למקום בפיקוד מפקד הצוות רס״ר שי מור יוסף זיהה עשן שחור היוצא מחלונות הדירה בקומה החמישית מתוך שתיים עשרה. לוחמי האש חתרו מיד למגע עם מוקד הבעירה, במקביל בוצעו סריקות בבניין לשלילת לכודים במבנה, בחדר המדרגות ובוצעו פעולות לשיחרור עשן.

דירה שריפה צילום דוברות כבאות והצלה תחנה איזורית חולון

יש לציין כי לוחמי האש פינו ארבעה דיירים מתוך הדירה, אשר היו בשלבי כיבוי הבעירה באמצעות אמצעי הכיבוי שהיו לרשותם. ארבעת הדיירים שפונו ע״י לוחמי האש, הועברו לטיפול של מד״א ופונו לבית החולים. למקום זומן חוקר דליקות לנסיבות פרוץ הדליקה.

שריפה דירה צילום דוברות כבאות והצלה תחנה איזורית חולון

מדוברות כבאות והצלה נמסר: "אל תסתכנו! אם הבעירה יוצאת מכלל שליטה ואין ביכולתכם לכבות את השריפה- יש להתפנות מיד מהאיזור, להרחיק אנשים ולחייג מיד 102 ללוחמי האש! יש לתת למוקד 102 את הפרטים המדוייקים בפרוץ הדליקה. (עיר, כתובת, קומה ודירה – וטלפון שניתן לחזור אליו להמשך פרטים).

   שריפה צילום דוברות כבאות והצלה תחנה איזורית חולון

צילומים: דוברות כב"ה, תחנה איזורית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות