n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / שרת החינוך ביקרה בבתי הספר בחולון

שרת החינוך ביקרה בבתי הספר בחולון

לסיור המסורתי שערך ראש העיר במוסדות חינוך בעיר הצטרפה השנה שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא-ביטון

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון ומוטי ששון בבית ספר פרס צילום עיריית חולון
צילום: עיריית חולון

כ-38,000 תלמידים פתחו הבוקר את שנת הלימודים בחולון בהתרגשות ובשמחה. בבתי הספר ובגנים חיכו לתלמידים קבלות פנים חגיגיות שהכינו לכבודם הצוותים עם מוזיקה, בלונים בכניסה ושלטי ברכה בצורת לב לילדי א'.

ברוכים הבאים לבית ספר ניב צילום עיריית חולון

כמדי שנה, סיירו ראש העיר מוטי ששון, מנכ"ל העירייה ארז ניסים, ראש מינהל החינוך אריאלה קידר ובכירים ממינהל החינוך במספר מוסדות חינוך, התרשמו ממוכנותם, שוחחו עם הצוותים ואיחלו לתלמידים הצלחה ובריאות.

השנה בחרה שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא-ביטון לבקר בחולון ביום פתיחת שנת הלימודים ביחד עם מנכ"לית משרד החינוך דלית שטאובר ומנהלת המחוז במשרד החינוך חיה שיטאי והפמליה הצטרפה לראש העיר בבית ספר פרס (הייטק היי).

ראש העיר מוטי ששון ושרת החינוך יפעת שאשא ביטון צילום עיריית חולון

השרה התרשמה מאוד מהתפישה הפדגוגית הייחודית של למידה מבוססת פרויקטים ונפגשה עם צוותי חינוך ותלמידים, ששיתפו אותה בפרויקטים שהם הובילו ולמדו באמצעותם. 

בדבריה לתלמידים אמרה שאשא-ביטון: "החוויה בבית הספר היא זו שדוחפת אתכם לא רק ללמוד אלא גם להתחבר לנושאי הלימוד. בית הספר הזה משקף את הרפורמה שאנו רוצים להחיל בכל הארץ. התהליכים שאתם עוברים כאן הייתי רוצה שיעברו כל תלמידי ישראל. אני ממש יוצאת עם השראה מכאן".

ילדי א בבית ספר ניב צילום עיריית חולון

גם מנכ"לית המשרד דלית שטאובר התייחסה לשיטת הלימוד בבית הספר ואמרה כי "לחולון יש דנ"א של חדשנות. עבודה של עקב בצד אגודל, אומץ ויכולת הכלה של עיר להכניס שינויים, הביאו להצלחתו של בית הספר הייטק היי ללמידה מבוססת פרויקטים".

מוטי ששון תקיעת מזוזה בבית ספר לווית חן צילום עיריית חולון

כמנהגו מדי שנה, פתח ששון את היום במעבר החצייה בקרבת בית הספר היסודי ביאליק שבו למד ומשם יצא לתחנתו הראשונה בסיור בחטיבה הצומחת החדשה שברח' חנקין ופגש בתלמידי ז' שהחלו את לימודיהם במקום לאחר ששופץ והותאם לצורכי החטיבה. המנהלת הציגה את תהליך הקמת החטיבה הצומחת עם 5 כיתות ז', שתלמידיה לומדים בכיתות מצוידות בריהוט חדיש ומאובזרות. בהמשך הגיעה המשלחת לבית הספר היסודי ניב, שם פגשו בחצר את ילדי א' והוריהם הנרגשים ואיחלו להם הצלחה.

מוטי ששון בדרך לבית ספר ביאליק צילום עיריית חולון

הסיור המשיך למבנה החדש של בית הספר לוויית חן, שבו לומדות בנות מהחינוך החרדי, וראש העיר תקע מזוזה בחדר המורות. המשלחת נפגשה גם עם התלמידים וצוותי החינוך של בית הספר היסודי הצומח החדש שמגר, שפועל באופן זמני במבנה צמוד ללווית חן עד להשלמת בנייתו של מבנה בית הספר הקבוע ברח' נעמי שמר. הביקור נחתם בביה"ס פרס (הייטק היי) בשד' ירושלים, שבו התארחה, כאמור, גם שרת החינוך.

     צמות וציורים – שתי תלמידות א צילום עיריית חולון

צילומים: עיריית חולון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות