n
דף הבית / בריאות / שיתוף פעולה חשוב בין וולפסון לבית הספר המיוחד

שיתוף פעולה חשוב בין וולפסון לבית הספר המיוחד

רופאי המרכז הרפואי וולפסון ובית הספר "פסיפס" בשיתוף פעולה מיוחד עבור ילדי בית-הספר

לוטן רפאל צילום דוברות וולפסון
ד"ר לוטן רפאל- צילום: דוברות וולפסון

השבוע הגיע צוות המחלקה האורתופדית של המרכז הרפואי וולפסון כדי לבדוק את מצבם הרפואי של תלמידי ביה"ס "פסיפס" לחינוך מיוחד שבעיר מודיעין מכבים-רעות.

צוות המחלקה שהגיע על מנת לבצע בדיקות רפואיות לתלמידי בית הספר כלל את מנהל המחלקה האורתופדית במרכז הרפואי וולפסון ד"ר רפאל לוטן, ד"ר לואיס שור רופא בכיר באורתופדית ילדים וולפסון, והפיזיותרפיסט ג'ריס סאפורי.

ד"ר לוטן רפאל, מנהל המחלקה האורתופדית: "הרעיון לקחת חלק ביוזמה נבע מתוך הרצון להנגיש שירותי בריאות בקהילה לאוכלוסיות שזקוקות לכך. רצינו לספק לתלמידים ולתלמידות המקסימים שירות מקצועי ויעיל בסביבה הבטוחה שלהם."

אלה-מור, מנהלת בית הספר "פסיפס" על היוזמה : ״דבי פינץ הפזיותרפיסטית שלנו הציפה את הצורך במעקב רפואי פנינו לד"ר לוטן בבקשה לסייע לנו לקדם ביקור בבית הספר. הצוות הרפואי הגיע עם המון סבלנות, בדקו ברגישות כל תלמיד ותלמיד ונתנו דגשים להורים ולצוות.

הביקור היה משמעותי מאוד בהמון רבדים אך בעיקר במהימנות הבדיקה. כולי תקווה שנוכל להמשיך בשיתוף הפעולה ואף להרחיב אותו לתחומים נוספים. אני מודה לדר שור ולג׳ריס על טיפול מכבד, מקצועי ונעים ולד"ר לוטן והנהלת בית החולים על שאפשרו לקסם לקרות.״

בבית הספר 'פסיפס' הינו בית ספר 'רב לקותי' יחודי הנותן מענה למגוון תלמידים בעלי צרכים מיוחדים מורכבים. בבית הספר לומדים תלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית קשה עם ובלי נכות פיזית, תלמידים על הרצף האוטיסטי שאינם יכולים להשתלב בבתי ספר רגילים ותלמידים עם תסמונות נדירות.

בית הספר מתמקד באמנויות ככלי טיפולי, שיקומי ולימודי. תלמידי בית הספר מכיתה א' עד גיל 21 נהנים משיעורים מגוונים כמו מוסיקה, תנועה, בישול, אמנות וקרמיקה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות