n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / זהו תושב ראשון לציון שעל פי החשד התחזה לרופא שיניים

זהו תושב ראשון לציון שעל פי החשד התחזה לרופא שיניים

רופא שיניים צילום PIXABAY
רופא שיניים- אילוסטרציה: PIXABAY

חוקרי היחידה המיוחדת לפשיעה מקוונת במחוז מרכז ניהלו בשבועות האחרונים חקירה סמויה, עם קבלת דיווח בדבר חשד חמור, כי תושב ראשון לציון בשנות החמישים לחייו מתחזה לרופא שיניים ופועל במרפאה פרטית בעיר ללא השכלה והסמכה נדרשת, כאשר לחשוד אין רישיון לעסוק ברפואת שיניים וכי אינו בעל תואר ד"ר – כפי שמציג עצמו על פי החשד לאורך שנים".

בתוך כך, חוקרי היחידה ביצעו חקירה סמויה, במסגרתה אתרו וגבו עדויות מקורבנות שנפגעו על פי החשד מהטיפול שקבלו מהרופא המתחזה, לצד איסוף ממצאים נוספים, לרבות ביצוע תרגילי חקירה בהם שוטר הגיע למרפאה "לטיפול" וגיבש את החשדות שעה ש"הרופא המתחזה" החל בבדיקה רפואית בפיו של השוטר ואף הציג בפניו "אבחון רפואי והצעת מחיר לטיפול" .

כאמור, השבוע עם הפיכת החקירה לגלויה עצרו השוטרים את החשוד בתום "הטיפול הרפואי" ותפסו בחיפוש במרפאה מסמכים רבים המחזקים את החשדות נגדו ובכלל זה – צילומי שיניים ומנשכי פה עפי החשד של מטופלים ואף תרופות שונות שהוחזקו במקום בניגוד לחוק.

החשוד נחקר במשרדי היחידה ובהמשך יזומנו מטופלים נוספים לעדויות על בסיס הממצאים והרשומות שנתפסו במרפאה ובהתאם לפרסום, ובסיום החקירה- כלל הממצאים יועברו לעיון והחלטת הפרקליטות למיצוי מלוא חומרת הדין.

במשטרה מעריכים כי ישנם קורבנות נוספים ששילמו את מיטב כספם עבור טיפול שקבלו במרפאת החשוד, באופן שנגרמו להם נזקים רפואיים ולפיכך ניתן היתר פרסום זהות החשוד: ויטלי רוכלנקו , לשם איתור קורבנות וקבלת תלונות נוספות .

ויטלי רוכלנקו מתחזה צילום מתוך הרשת

ויטלי רוכלנקו המתחזה לרופא השיניים. צילום מתוך הרשת

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות