n
דף הבית / בת ים / שדדו עם מסיכות ואלות, חנויות בחולון, בת ים וראשון לציון

שדדו עם מסיכות ואלות, חנויות בחולון, בת ים וראשון לציון

הוגשו כתבי אישום נגד שני חשודים ששדדו באלימות מרכולים וחנויות באזור המרכז ובין השאר גם בחולון, בת ים וראשון לציון. בנוסף, שדדו חברי הכנופיה גם ספרי תורה מבית כנסת.

שוד קיוסק צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

המשטרה עצרה שני חשודים ככל הנראה מתוך 5 חברי כנופיה, שבשבועות האחרונים שדדו באלימות מספר חנויות באזור המרכז. כתב אישום הוגש כנגד השניים (בני 23, 31) שמואשמים בביצוע של 5 מעשי שוד, שלושה מהם במרכולים בחולון, בת ים וראשון לציון

בתחילת חודש אוקטובר, הגיעו השניים יחד עם שותף נוסף, אל סופרמרקט בחולון בשעה 1 בלילה, כשהם עם מסיכות על הפנים ומצוידים בברזלים ואלות. הם איימו על המוכר ושדדו ממנו סכום כסף וציוד נוסף.

אירוע שני שמיוחס לשניים, התרחש בבת ים כשגם הפעם הגיעו רעולי פנים ומצוידים בנשק קר, אך לא הצליחו לשדוד את החנות ויצאו בלי כלום. באישום שלישי, הגיעו אל סופרמרקט בראשון לציון, שדדו כסף וסיגריות ואף איימו ברצח על המוכר בחנות שלא עזר להם עם קוד הכספת של המקום.

בנוסף למקרים אלו, הם מואשמים גם בפריצה וגניבת ספרי תורה מבית כנסת ביהוד ושוד נוסף בקריית אונו. לשניים הרשעות קודמות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות