דף הבית / כללי / מה למעלה מה למטה

מה למעלה מה למטה

שיכון המזרח ממחוז דרום ב', בליגה ב', 'תקועה' במקום השישי כבר שבועות רבים. גם הניצחון במחזור האחרון 1:0 בחוץ על בני יצאלאל, לא העלה אותם בטבלה וההפרש בינה לבין שדרות שבמקום החמישי עומד על 5 נקודות. מתחתיה, במקום השביעי, מרוחקת מודיעין מרחק של ארבע נקודות. את השער היחיד במשחק הניצחון על יצאלאל, כבש ליאו אמסיס בדקה ה-23 של המחצית הראשונה. במחזור הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ נוסף, הפעם מול מ.ס עירוני כסייפה, המדורגת במקום השמיני.

במחוז דרום א', נעצרה קבוצת נחלת יהודה והובסה 4:1 במשחק החוץ מול בית דגן, זאת לאחר שהשיגה בשבועות האחרונים שני ניצחונות רצופים שנתנו לה קצת חמצן במאבקי התחתית. המחצית הראשונה עוד הייתה שקולה והסתיימה בתיקו 1:1 כשאת השער לנחלת כבש בדקה ה-28, עומר אלמליח. אבל במחצית השנייה, כבשה בית דגן שלושה שערים ללא מענה, אחד מהם עצמי של דקל מנחם, ונחלת יהודה ירדה מנוצחת מכר הדשא. הקבוצה מדורגת במקום ה-12 עם 19 נקודות, מרוחקת 8 נקודות מהקו האדום אך צמודה למקום ממנו ממשיכים למבחנים, ושם היא לא רוצה להיות. במחזור הקרוב תארח הקבוצה את בית"ר רמת גן.

בליגה ג', הפסד 3:1 למ.ס ראשון לציון במשחק התחתית מול הפועל מצליח. רועי אסייג כבש את השער היחיד לזכות ראשון לציון, במהלך המחצית השנייה. במחזור הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ מול הפועל רמלה הצמודה אליה בחלק התחתון של הטבלה.

אמסיס
שער ניצחון, אמסיס- צילום אלון יהודיוף דאבל פס
סולרסקי
נכנס כמחליף אבל לא הצליח להושיע, סולרסקי מנחלת יהודה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות