n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / ראשוני: פצוע אנוש מירי בחולון

ראשוני: פצוע אנוש מירי בחולון

גבר בן 40 נפצע אנוש מירויות שנורו לעברו באזור התעשייה בחולון

זירת ירי רצח צילום דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

בשעה 10:59 (שלישי), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על גבר שנפצע באירוע אלימות ברחוב הלהב אזור תעשייה בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א, יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 40 במצב אנוש עם פציעות חודרות.

חובשים מיחידת האופנועים של מד"א לירן בקאלו ולי רוס סיפרו: "הפצוע שכב בתוך מוסך כשהוא מחוסר הכרה עם פציעות חודרות, לאחר בדיקות ראשוניות מצבו הוגדר קריטי והתחלנו בפעולות החייאה. הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א אל בית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה."

אוהד אבו חובש איחוד הצלה מסר: "כשהגעתי לזירה הפצוע היה מוטל ללא הכרה, התחלתי בפעולות החייאה ועצירת הדימומים בסיוע חובשים נוספים. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים שיבא-תל השומר במצב אנוש תוך המשך פעולות החייאה".

שוטרי תחנת חולון יחד עם חוקרי מז"פ מחוז ת"א, פתחו בחקירה ומבצעים איסוף ראיות בזירת האירוע וסריקות נרחבות על מנת לאתר מעורבים. הרקע לאירוע הינו פלילי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות