n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / משחק העונה של ליגה א', ביום שישי בחולון!

משחק העונה של ליגה א', ביום שישי בחולון!

מוליכת הטבלה מ.כ ירמיהו חולון תארח את קביליו יפו וערן לוי לקרב אדיר בין שתיים שחולמות על הליגה הלאומית

ירמיהו חולון 1 צילום רועי אסף
שחקני מ.כ ירמיהו חולון בפסגת הטבלה. צילום: רועי אסף

מ.כ ירמיהו חולון עם המאמן אביבי זוהר שנחשבת להפתעת העונה עד כה, מדורגת ראשונה בטבלת מחוז דרום של ליגה א'. לעומתה, יפו המדורגת שלישית, אומנם מעדה בכמה משחקים, אך התחזקותה בקיץ האחרון בכוכב הענק ערן לוי, ששידרג אותה משמעותית, הופך אותה לפייבוריטית בכל משחק וגם לעליית ליגה

שתי הקבוצות תפגשנה ביום שישי בשעה 12:45 באיצטדיון בחולון (בגבול בת ים מול בית העלמין) למשחק המרכזי של המחזור ואחד מהמשחקים הגדולים שיש לליגה השלישית להציע העונה. ההפרש בין שתי הקבוצות עומד על 6 נקודות.

חולון ויפו עדיין לא נפגשו השנה ובחולון מאמינים שהולכת להיות כמות שיא של אוהדים ביציעי המגרש הביתי, הרבה בזכות הקהל הצבעוני של יפו שאמור להגיע בכמות גדולה. ראשי חולון קוראים לקהל החולוני שאוהב כדורגל, להגיע ולעודד את הקבוצה הבכירה של העיר במשחק שגם ישודר בשידור חי בערוץ הספורט.

יו"ר מ.כ ירמיהו חולון- ליאור שלומן: "אני קורא לכל תושב חולון לקחת פסק זמן של 90 דקות ולבוא ב 12:30 לעודד את מוליכת ליגה א', דרום- מ.כ ירמיהו חולון, במשחק העונה. ביחד נעלה לליגה הלאומית!"

מחירי הכרטיסים: מעל גיל 14- מחיר של 40₪

נשים, חיילים (הצגת חוגר), נכים (עם הצגת תעודת נכה) וסטודנטים (עם הצגת תעודה)- 20 ₪

הורים לילדי מחלקת הנוער של חולון- 20 ₪

 

ירמיהו חולון צילום רועי אסף

צילום: רועי אסף

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות