n
דף הבית / כללי / רמת גן: ראש העירייה קורא לתושבים לחתום על עצומה לסגירת תאגידי המים

רמת גן: ראש העירייה קורא לתושבים לחתום על עצומה לסגירת תאגידי המים

מהלך חריג של עיריית רמת גן: החליטה להקים מטה ארצי לסגירת תאגידי המים והחזרתם לידי הרשויות המקומיות. העירייה פתחה עצומה וקוראת לתושבים לחתום עליה. כרמל שאמה הכהן: "המאבק הוא לשחרור התושבים שהפכו שבוים של תאגידים בזבזניים, לא נגישים ולא רגישים"

בניין עירייה רמת גן. צילום :ד"ר אריה אשכול, מתוך אתר פיקיויקי
בניין עירייה רמת גן. צילום :ד"ר אריה אשכול, מתוך אתר פיקיויקי

עליית מדרגה במאבק נגד תאגידי המים: עיריית רמת גן מקימה מטה ארצי לסגירת תאגידי המים והחזרת אחריות משק המים לרשויות המקומיות.

במכתב הארנונה שנשלח לתושבים, צורפה איגרת הקוראת לתושבים לחתום על העצומה ולהצטרף למאבק להוזלת מחיר המים.

על המהלך החדש אמר כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן: "אנו מנהלים מאבק עיקש כנגד שערוריית תאגידי המים, לסגירתם ולהחזרת נושא המים לעיריות. המאבק הוא לשחרור התושבים שהפכו שבוים של תאגידים בזבזניים, לא נגישים ולא רגישים".

עוד הוסיף ראש העירייה ואמר: "במקור ובמהות תפקיד התאגיד הוא לשרת את התושבים והעיר ובפועל הם פשוט חוטאים לתפקידם גם אם כל כוונותיהם טובות. חובה להחזיר את השליטה בתאגידי המים לרשויות המקומיות, שכן הן אלו המכירות את התושב הכי טוב ובגובה העניים ויודעות לספק לו את השירות לו הוא זקוק בהתאם למידתו".

בגין אלה הוחלט להפיץ עצומה ולקרוא ותושבים לחתום עליה. שאמה הכהן: "אני קורא לציבור הרחב ולתושבי רמת גן הסובלים מתאגידי המים לחתום על העצומה על מנת שנוכל להפעיל לחץ על הכנסת והממשלה לתקן את המצב המעוות הנוכחי. מדובר בעליית מדרגה נוספת במאבק החשוב הזה וזו העת לפנות ולקרוא לראשי הרשויות ולחברי המועצה להצטרף למטה ולמאבק עד לשינוי החקיקה שיאפשר את סגירת התאגידים. אנחנו התחלנו ונמשיך ככל שנידרש"

"נכון לימים אלו, שירותי המים ברמת גן ובערים נוספות ברחבי הארץ, מופעלים על ידי תאגיד שאינו כפוף לרשויות המקומיות, מצב המעורר בעיות רבות כמו חשבונות מופרזים ומנופחים מתוספת המע"מ וממנגנונים כפולים, חוסר הכרות עם צורכי התושבים, אטימות לבקשות התושבים, כוחניות וחוסר מודעות לרגישויות וביצוע עבודות תשתית ביום ובלילה תוך התעלמות בפועל מצרכי התושבים והעיר ויצירת מטרדים מיותרים.

"על כן, עיריית רמת גן והעומד בראשה, מר כרמל שאמה הכהן, מקימים בימים אלו מטה ארצי שמטרתו להוביל חקיקה לסגירת תאגידי המים והחזרת אחריות משק המים לרשויות המקומיות.

"לצד הקמת המטה, יצאו בעירייה בקריאה לתושבי העיר להצטרף למאבק, לחתום על עצומה ולהפעיל לחץ ציבורי על נבחרי הציבור וביחד לצמצם הוצאות, להוזיל את מחיר המים, לשפר את השירות ולהחזיר את המים לתושב".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

16 תגובות

  1. מושחת, לא מעניין אותו הקשישים. שקרן. באוקטובר ביי ביי

  2. אורית הוכמן

    בעד סגירת תאגיד המים

  3. עוד תעלול יחצ"ני של ראש העירייה הכי בזבזן שהיה פה אי פעם. אכלנו את הלוקשים שלך מספיק, לא עוד.

  4. יש לבטל את תאגידי המים תאגידי המים הם מוצר היוצר עלויות על התושב

  5. אני בעד סגירה מיידית של תאגידי המים.

  6. שולמית אפפל

    לסגור מיד את התאגיד

  7. כל הכבוד!!!! הגיע הזמן שמישהו ירים את הכפפה. אמן ויעשו עצומה כזו בכל העיריות!!!!

  8. כל הכבוד לראש העיר,כמובן נחתום

  9. צודק ב100 אחוז . סוף סוף מישהו שמבין את השטח . ההתקשרות עם תאגידי המים בלתי נסבלת וגם בלתי אפשרית . כל פעולה נמשכת חודשים ללא סיבה

  10. רות פלדמן

    יש לבטל את תאגיד המים. גוף מיותר, עלות מיותרת.

  11. ראש העיר היקר, שפו. לסגור מיידית! מודה ומעריכה את מאמציך. רותי גת

  12. החזרת השליטה על המים הי רווח לתושבים

  13. יהודית מהור

    לבטל את התאגיד מבזבזים כספי תושבים מענין כמה שכירות הם משלמים בבנין עוז?..

  14. אתה פועל מיתוך ניגוד אנטרסים – מר שאמא הכהן , נשב עליך במיקרוסקופ !!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

5

מהיום: דרכון ותעודת זהות מחדשים מהבית!

תפריט נגישות