n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / קרוואן התקווה הגיע אל בית רבקה בחולון

קרוואן התקווה הגיע אל בית רבקה בחולון

הרמת כוסית חגיגית ומרגשת נערכה בבית האבות "בית רבקה" בחולון, כאשר "קרוואן התקווה" הגיע מלוד. כיבד בנוכחותו גם ראש העיר- מוטי ששון

בית רבקה צילום קרוואן התקווה
צילום: קרוואן התקווה

פרויקט "קרוואן התקווה" הינו חלום ישן של מאיר דרילינגס, יזם חברתי שהקים לפני 11 שנים את פרויקט "אריות לוד", בית חם לילדי השכונות בלוד, יהודים וערבים, דתיים וחילוניים, בין היתר כלל פעולות של צהרון, ארוחה חמה, אירועי ספורט, פעילויות של אמנות ודרמה, סדנאות כתיבה וביבליותרפיה, ארגון אירועי בנות מצווה ועוד.

קרוואן התקווה, נועד להרחיב את הפעילות מלוד, לכל חלקי הארץ, להגיע למקומות שונים ולשמח לבבות. תחת הסיסמה "אין מקום שהוא רחוק מדי", ישוטט הקרוואן ברחבי ישראל, וייגע בליבם של ילדות וילדים, בני ובנות נוער ומבוגרים, קשישות וקשישים, במקומות בהם בני המקום זקוקים ליחס מיוחד, חם ואוהב, והנגשת תרבות, מוסיקה, ספורט ואמנות.

פרויקט "קרוואן התקווה" מבקש לחולל שינוי, לרומם את רוחם של האנשים, לחבר בין אנשים שונים, לחזק את אמונתם בכוחם וביכולות המצויות בכל אחד ואחת מהם.

לקראת השנה החדשה, אנשי "קרוואן התקווה" יצרו קשר עם ליאור, מנהל ובעל בית האבות "בית רבקה" הנמצא ברחוב החשמונאים בחולון והביעו את נכונותם ורצונם לשמח את יושבי בית האבות לקראת החג. ליאור שמח מאוד להזדמנות המיוחדת הזאת ונענה בחיוב.

בימים שלאחר מכן צוירו והודפסו כרטיסי ברכה מיוחדים במינם, ותלמידי ביה"ס רביבים צבעו ועיטרו את כרטיסי הברכה בשיתוף פעולה עם מנהלת ביה"ס וסגניתה. ביום החגיגה, שני תלמידים,  נציגי ביה"ס, חילקו בהתרגשות לדרי בית האבות את איגרות השנה טובה שהוכנו באהבה רבה.

בבוקר יום החגיגה הגיע "קרוואן התקווה" עד לפתחו של בית האבות, והביא עימו גם הפתעות, צנצנות דבש רבות כדי להמתיק לכולם את החג.

את האירוע כיבד בנוכחותו ראש העיר, מוטי ששון, אשר הרים כוסית לרגל החג, ובירך את הדיירים לקראת השנה החדשה, איחל את מיטב האיחולים לשנה הבאה עלינו לטובה ועורר התרגשות גדולה בקרב הקשישים.

מוטי ששון בית רבקה צילום קרוואן התקווה

לאחר מכן דיירי בית האבות רקדו ושרו שירי ראש השנה שנוגנו  ע"י שני נגנים מקסימים, שבתאי פיקר נגן האקורדיון מהוותיקים בארץ, ואסף בוכמן, נגן בוזוקי מחונן שכל כך התרגש מהפעילות עד שסירב לקבל שכר על נגינתו.

יש לציין שהרמת הכוסית נערכה יומיים לאחר הירצחה של שלומית עובדיה ז"ל, ברחוב החשמונאים, סמוך לבית האבות. המקריות הנוראה הזאת העצימה את ההתרגשות במפגש וסימלה את העובדה שלא ניתן לזרוע בנו פחד ולשבש את חיינו, אנו ממשיכים את חיינו, חוגגים את חגינו ומייחלים לחיים טובים יותר.

כל משתתפי הפרויקט מאחלים לכל עם ישראל שנה טובה מלאת אהבה, אחדות ונתינה

דף הפייסבוק של "קרוואן התקווה" בלחיצה כאן

בית רבקה מוטי ששון צילום קרוואן התקווה

משמאל לימין: ליאור, מנהל ובעלים של בית האבות, ראש העיר, מר מוטי ששון, מאיר דרילינגס היזם, רונית עמידן, רכזת הפרויקט וריקי, מבעלי בית האבות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. כול הכבוד ממש מקרב לבבות
    לו יהי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות