n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / חמישה מגרשי טניס חדשים בצמוד לספורטק הפתיחה החגיגית נערכה עם סיום אליפות רחובות בטניס

חמישה מגרשי טניס חדשים בצמוד לספורטק הפתיחה החגיגית נערכה עם סיום אליפות רחובות בטניס

עיריית רחובות והחברה העירונית חנכו מרכז טניס חדש בצמוד לספורטק, הכולל חמישה מגרשים במפרט גבוה וטריבונה חדשה ל 500 צופים * טקס החנוכה נערך ביום שישי האחרון 16.6.23 עם קיום משחקי הגמר באליפות רחובות בטניס לזכרו של אהוד הדר ז"ל. בטקס הסיום החגיגי של האליפות הוכרזו שמות הזוכים

הענקת גביעים לזוכים – צילום אולפני רחובות

עיריית רחובות והחברה העירונית חנכו ביום שישי האחרון את מרכז הטניס החדש בצמוד לספורטק הכולל חמישה מגרשי טניס במפרט חדש וטריבונה של כ- 500 איש בהשקעה של כ- 11 מיליון ₪ . המגרשים הוקמו ע"י הלר החברה לפיתוח רחובות עבור עיריית רחובות, בשיתוף עם עמותת הטניס ומשרד הספורט. האירוע נערך במעמד ראש עיריית רחובות, מנכ"ל העירייה, מנכ"ל החברה העירונית, מנהל אגף הספורט בחברה העירונית, מנכ"ל מכבי ישראל ויו"ר איגוד הטניס בישראל. 

כמו כן, באמצעות הלר נסלל כביש פנימי המחבר בין השכונה רחובות ההולנדית ישירות למרכז הטניס והספורטק, אשר צפוי להיפתח בקרוב עם סיום העבודות. 

עיריית רחובות והחברה העירונית קיימו גם השנה, בפעם ה-48, את אליפות רחובות בטניס לזכר אהוד הדר ז"ל, בה השתתפו 95 שחקני טניס בכל הגילאים והרמות. בתחרות השתתפו תושבי רחובות או תושבי חוץ הרשומים באחד ממועדוני הטניס בעיר. התחרות התקיימה במגרשי הטניס החדשים מכבי ספורטק רחובות, בהנהלת מאמן הטניס דני ביאלר.  

האליפות נפתחה ב-2.6 והסתיימה ביום שישי האחרון 16.6, בטקס סיום חגיגי עם חלוקת גביעים ופרסים, שהתקיים במגרשי הטניס החדשים ליד הספורטק ובמעמד זה גם נחנך מרכז הטניס החדש. 

התקיימו 7 קטגוריות יחידים ו-2 קטגוריות זוגות, בין המנצחים והמנצחות: בקטגוריית גברים תחרותי זכה גל קיפר; בקטגוריית גברים חובבים זכה אריאל אורן; בקטגוריית נוער זכה עידו רגב; בקטגוריית נערים זכה יונתן רבין; בקטגוריית נערות זכתה שירה רבין; בקטגוריית ילדות זכתה רומי אלקיים; בקטגוריית ילדים זכה אראל פרלמן; בקטגוריית זוגות תחרותי זכו גל קיפר ויקי שחר ובקטגוריית זוגות מעורבים זכו יקי וגלי שחר.

מנכ"ל החברה העירונית, אייל פרנקל: "החברה העירונית שמחה לקיים גם השנה את אליפות הטניס. אני גאה באלופי הטניס שהציגו יכולות מרשימות בתחרות. בסיום התחרות, נחנך מרכז הטניס החדש ליד הספורטק, שהוקם במטרה לתת מענה ומקום לפעילות טניס לאימונים ולתחרויות עבור תושבי העיר. יישר כוח לכל העוסקים בדבר ולמנצחים באליפות!"

מנכ"ל הלר, ניסים סלמן: "אנו שמחים וגאים על הקמת מתקן הטניס החדש שישרת היטב את תושבי העיר רחובות. הכביש הפנימי שהקמנו, המחבר ישירות את השכונה למגרשים – ייפתח בקרוב עם סיום העבודות" 

מנהל אגף הספורט בחברה העירונית, דורון שמחי: "זה היה מרגש לראות את האלופים במגרשי הטניס החדשים והמרשימים שליד הספורטק, שהוקמו לרווחת ולטובת קידום ענף הטניס בעיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות