n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / צעיר מחולון נורה למוות בראשון לציון

צעיר מחולון נורה למוות בראשון לציון

המשטרה פתחה בחקירת אירוע ירי בראשון לציון, במסגרתו נורה למוות צעיר בן 22, תושב חולון המוכר למשטרה מתחום עבירות הסמים.

ניידת משטרה- צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

בשעה 04:10 (בין ראשון לשני), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על צעיר שנפצע מירי באירוע אלימות, ברחוב חנקין בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על צעיר כבן 22 ללא סימני חיים וקבעו את מותו.

פאראמדיקית מד"א יעל אנקונינה סיפרה: "כשהגענו ראינו צעיר כבן 22 מחוסר הכרה, עם פציעות חודרות, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

שוטרי תחנת ראשון לציון, בחקירה עם קבלת הדיווח על האירוע. השוטרים פתחו בסריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה, כשהרקע ככל הנראה פלילי. בין היתר נבדק האם יש קשר למכונית שעלתה באש בבאר יעקב זמן קצר לאחר הרצח בראשון לציון.

בבדיקה ראשונית התברר כי מדובר בתושב חולון מוכר למשטרה שנעצר בעבר בשל עבירות סמים. הוא נורה למוות בדירה בקומה רביעית בבניין ברחוב חנקין. המתנקשים נכנסו לדירה וירו בו לעיני בת זוגו ושכנים ששמעו יריות, הזעיקו את המשטרה שהגיעה אל המקום וחסמה את הרחוב כולו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות