n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / כך ייראה חוף ראשון לציון בשנת 2024

כך ייראה חוף ראשון לציון בשנת 2024

פרוטיאה מכריזה על הקמת "פרוטיאה בים" בית דיור מוגן על חוף הים ראשון לציון בהשקעה של 480 מיליון ש"ח. בפרוייקט הייחודי הממוקם 135 מטר מהמים, ייבנו 285 יחידות דיור אשר לכל אחת מהן מרפסת רחבת ידיים המשקיפה אל הים

פרוטיאה בים הדמייה סטודיו מעיין הגולן
הדמייה: סטודיו מעיין הגולן

רשת הדיור המוגן פרוטיאה, מכריזה היום (ג') על הקמת "פרוטיאה בים" בית דיור מוגן יוקרתי, מרשים וייחודי הממוקם 135 מטר מקו המים על חוף הים בראשון לציון. הבית החדש ייבנה בצורה ייחודית ואקסלוסיבית, ויציע לדיירים אשר יגורו בו את הנוף היפה ביותר שאפשר לקבל.

הפרויקט החדש יכלול 285 יח' דיור, אשר ייבנו בתמהיל מגוון: החל מדירות 2 חדרים ועד לדירות 4 חדרים ופנטהאוזים, כאשר כל הדירות כוללות מרפסות רחבות ידיים הצופות אל הים. איכלוס הפרויקט מתוכנן לשנת 2024 ושיווק הפרויקט החל בימים אלו.

מתחם הבית החדש נבנה על מגרש של 12 אלף מ"ר וייבנו עליו שטחים בנויים בהיקף של כ-50 אלף מ"ר. בבית החדש יעמדו לרשות הדיירים אזורים משותפים רבים, ביניהם: לובי גדול ומרשים, ספא מפואר ומפנק הכולל חדר כושר ובריכת שחייה מקורה ומחוממת, חדר אוכל, אולמות התכנסות ואירועים משותפים, חדר ברידג', מרפאה גדולה הכוללת צוות קבוע של רופאים ואחיות, חניון לשימוש הדיירים בלבד, פארק ירוק, פרחים ובריכה אקולוגית ומרפסת ענקית היוצאת מהלובי וחדר האוכל הצופה אל הים וממנה ניתן לחזות בכל ערב בשקיעות מרהיבות.

מעבר לכך, בית הדיור המוגן החדש נמצא ממש על רציף טיילת החוף של ראשון לציון המציעה מגוון מקומות בילוי, קניות ומסחר ומתפרסת מראשון לציון, דרך בת-ים, יפו ועד תל-אביב ובהמשך עד הרצליה.

בנוסף לאלה, הפרויקט נמצא בנגישות מרבית, מהירה ונוחה אל כל צירי התחבורה הראשיים ביניהם קרבה לאיילון, הרכבת הקלה, קרבה אל מתחם האלף המתפתח שיכלול בתוכו את המרכז הרפואי אסותא ואת מקומות הבילוי והפנאי של העיר.

יהושע שפונדר, מבעלי רשת פרוטיאה: "הבית החדש שמוקם בימים אלה בקו הראשון לים בראשון לציון הולך להיות אחד הבתים היפים והמיוחדים בישראל, עם נוף עוצר נשימה. כל זאת בשילוב המוניטין, הניהול והסטנדרטים הבלתי מתפשרים של רשת פרוטיאה.

כל גמלאי שרוצה לפתוח את הבוקר בצעדה על החוף, לסיים את הערב עם שקיעה מרגשת או סתם לשבת עם כוס יין על המרפסת מול הים, מוזמן לבוא ולהתרשם מהפרויקט החדש.

מרגע פתיחת השיווק אנו מקבלים גל פניות של אנשים מכל רחבי הארץ הרוצים לשדרג את חוויית ונוחיות המגורים לצד אנשים שרוצים להגשים חלום ולגור על שפת הים התיכון".

רשת פרוטיאה מתמחה מעל 20 שנים בתכנון, הקמה וניהול בתי דיור מוגן בארץ בעלת סטנדרטים גבוהים, איכותיים יוצאי דופן בתחום הדיור המוגן בישראל החברה מובילה את תחום הדיור המוגן בישראל ויוצרת סטנדרטים חדשים וגבוהים בתפיסת חיי המגורים ורמת השירות.

החברה מעסיקה צוותים ניהוליים בעלי ניסיון רב שנים הפועלים ברוח החוק ובפילוסופיה ניהולית של מתן שירות איכותי לדיירים, תוך כיבוד פרטיותם, הבטחה לביטחון אישי, ביטחון רפואי, חברתי, כלכלי ותרבותי. בראש החברה עומד יהושע שפונדר, בעלים ומייסד. מנכ"ל חברת הניהול של רשת פרוטיאה הוא יחיאל ניסנהולץ.

בתים קיימים: פרוטיאה בכפר – כפר גימלאים פרוטיאה בכפר שוכן בלב השרון, סמוך למושב בני דרור, בכפר 267 יחידות דיור על שטח של 62 דונם . נפתח לאכלוס בשנת 2000.

פרוטיאה בהר – הוקם במושב שורש באזור ירושלים- בבית 305 יחידות דיור. נפתחי לאכלוס בשנת 2012.

בהקמה – פרוטיאה באלקנה – דיור מוגן איכותי הנבנה בימים אלה בשקעה של 445 מיליון ₪, ראשון מסוגו לקהילה הדתית לאומית. הבית והדירות מותאמות לאורח החיים של גמלאים שומרי מצוות. בבית יהיו 250 יחידות דיור – דירות 2.5 חדרים, 3 חדרים ופנטהאוזים, מרווחות וכוללות מפרט טכני עשיר. בכל הדירות מרפסת מפנקת הצופה אל נוף. פתיחה מתוכננת בשנת 2024.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות