n
דף הבית / בריאות / פרוייקט 'חוסן' מגיע אל המרכז הרפואי וולפסון

פרוייקט 'חוסן' מגיע אל המרכז הרפואי וולפסון

פרויקט חדש בביה"ח וולפסון: עובדים מכלל הסקטורים יוכשרו לזהות מצבי חירום רגשיים וירכשו כלים להתמודדות זאת, במסגרת פרויקט 'חוסן' אשר ילווה ביועצים מקצועיים בתחום הטראומה

בית חולים צילום דוברות וולפסון
צילום: דוברות וולפסון

פרויקט 'חוסן' יוצא לדרך לראשונה במרכז הרפואי וולפסון בחולון. הפרויקט יכלול קבוצה מגוונת של 20 עובדים ממגוון מחלקות וסקטורים ויכשיר אותם לזהות מצבי חירום רגשיים, בעצמם ובאחרים.

במהלך התוכנית אשר החלה השבוע בהובלתן של סמנכל"ית וולפסון ד"ר עדי פריזן, מנהלת משאבי אנוש אורלי מילר ורכזת הלמידה והפיתוח הארגוני שרי יעקובוב, המשתתפים ילוו על ידי יועצים מקצועיים בהנהלת ורד אמיצי מטעם 'הקואליציה הישראלית לטראומה' ויקבלו כלים להתמודדות עם לחץ וחרדה. העובדים והעובדות יילמדו כיצד לשמור על איזון בית-עבודה ואיזון בין המרחב האישי והמקצועי.

כל זאת, על מנת להגביר את חוסנם הנפשי של העובדים והעובדות בבית החולים ולהעניק להם כלים נוספים להתמודדות עם עבודתם המאומצת אשר רובה ככולה מאופיינת בתחושת שליחות ובהגשת סיוע למאות אלפי מטופלי המרכז הרפואי. בסיום הפרויקט יוכלו משתתפיו להכשיר אנשי צוות נוספים להפוך ל'מובילי חוסן' ובכך נמשיך את השרשרת עוד ועוד, לכדי מעגלים נוספים, על מנת להשריש תרבות ארגונית זו.

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון: "פרויקט 'מובילי חוסן' הוא אחד ממסלולי ההכשרה והפיתוח הרבים שאנו מתכוונים ליישם במרכז הרפואי וולפסון על מנת לתת את תשומת הלב הראויה לנושא השחיקה ולתגמול הראוי של העובדים בכלל המחלקות והסקטורים."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות