n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: מועצת העיר הכריעה על גובה היטלי ההשבחה בעיר

אור יהודה: מועצת העיר הכריעה על גובה היטלי ההשבחה בעיר

מועצת העיר החליטה כי היטל ההשבחה במתחמי פינוי-בינוי ברחבי העיר יעמוד על 50 אחוז פרט למתחמי השכונות הדרומיות שבה יעמוד ההיטל על 25 אחוז

שכונת גיורא
שכונת גיורא שבה היטל ההשבחה יעמוד על 50%. צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מועצת העיר אור יהודה החליטה כי היטלי ההשבחה בעיר יעמדו החל מה-1 במאי על שיעור של 25 עד 50 אחוז, כל זאת בהתאם לשכונות שבהן יקודמו התוכניות. כידוע, במסגרת תיקוני חקיקה שנערכו בחוק התכנון והבנייה בתחום ההתחדשות העירונית הועברה ההכרעה בנוגע לגובה היטלי ההשבחה לרשויות המקומיות.

 בהתאם להמלצת מהנדסת העיר, אדר' ליאת בן אבו, היטל ההשבחה במתחמי פינוי-בינוי ברחבי העיר יעמוד על 50 אחוז, פרט למתחמי השכונות הדרומיות שנמצאות בתוכנית כוללת במסגרת הוותמ"ל, שבה יעמוד שיעור היטלי ההשבחה על 25 אחוז, כל זאת כדי להגביר את ההיתכנות לקידום התוכנית ובשל העובדה שיש צורך בשימוש בקרקע משלימה.

 ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "נושא ההתחדשות העירונית מקודם על ידינו במלוא המרץ ואנו מאמינים שהיא המפתח לחידוש הסביבה האורבנית והשכונות הוותיקות בעיר. אנו לוקחים בחשבון שעם קידומן של התוכניות, נידרש להשקיע משאבים רבים בפיתוח המרחב הציבורי לאור הגידול באוכלוסייה ולהתאים את התשתיות בהתאם. יחד עם זאת, החלטנו לצמצם במתחמי ההתחדשות של השכונות הדרומיות את ההיטלים ל-25 אחוז כדי להגביר את הוודאות להתממשותן של התוכניות הללו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות