n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / בראשון לציון אוהבים לחצות באדום!

בראשון לציון אוהבים לחצות באדום!

העיר ראשון לציון מדורגת במקום הרביעי והמפוקפק בטבלת דו"חות הרמזור שקיבלו הנהגים. למעלה 1100 תועדו שחצו באור אדום בשנת 2022

כביש רחוב צילום עמותת אור ירוק

41,974 דוחות נרשמו לנהגים שחצו צומת באור אדום בשנת 2022 כך עולה מנתוני משטרת ישראל שהגיע לידי עמותת אור ירוק. מדובר בעליה של 8.1% במספר הדוחות בהשוואה לשנת 2021 שבמהלכה נרשמו 38,808 דוחות לנהגים שחצו צומת באור אדום, ועליה של 23.2% בהשוואה לשנת 2020 שבמהלכה נרשמו 34,047 דוחות לנהגים שחצו צומת באור אדום.

העיר ראשון לציון נמצאת במקום החמישי הגבוה בכמות הדוחות על אור חצייה באור אדום עם 1132 נהגים שתועדו ונתפסו בשנת 2022. מקדימים אותה בטבלה המפוקפקת: תל אביב הראשונה ואחריה ירושלים ונתניה. מתחתיה ברשימה סוגרות את העשירייה: חולון, עכו, פתח תקווה, חיפה, גבעתיים ובאר שבע.

עו"ד יניב יעקב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "חצית צומת באור אדום היא אחת העבירות הקשות והחמורות שיש. נהג שמחליט להיכנס לצומת באור אדום מסכן את הנהגים שיש להם מופע ירוק ברמזור והם בטוחים שהצומת פנוי. זוהי התנהגות אנטי חברתית ולא מוסרית.

תאונות מהסוג הזה קטלניות במיוחד כאשר חזית הרכב פוגעת בצדו של הרכב השני והנהג או הנוסע למעשה חשופים. עליה במספר הדוחות זו השנה השלישית ברציפות חושפת כי מדובר בתופעה רחבה שגובה את חייהם של רבים בכל שנה. הדרך לצמצם את הכניסה לצמתים אדומים היא בפריסה רחבה ותוספת של מצלמות רמזור, בולטת ומשולטות.

המשטרה נערכת לקליטת מצלמות מהירות חדשות ובמסגרת זו חשוב לא פחות להרחיב ולהגדיל את מספר המצלמות המוצבות בצמתים האדומים והמסוכנים. נהג שידע כי הוא נכנס לצומת מצולם וייענש בחומרה, לא ימהר לסכן את החיים של כולנו".

כביש רחוב 1 צילום עמותת אור ירוק

צילומים: עמותת "אור ירוק"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. ומה עם מאות או אולי אלפי נהגים בראשון לציון שלא יודעים שבפניות מאותתים. זו תופעה ענקית שלא הייתה פעם. רוב, הנהגים פונים ולא מאותתים. נורא נורא. למה זה כך רק היושב במרומים אולי יודע וגם זה לא בטוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות