n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / ״אנחנו בעדיפות ראשונה? אולי בעדיפות אחרונה כי ככה בדיוק זה נראה״

״אנחנו בעדיפות ראשונה? אולי בעדיפות אחרונה כי ככה בדיוק זה נראה״

WhatsApp Image 2023-11-05 at 16.44.44

הורים לילדים בבית הספר שחקים, בית ספר צומח לחינוך מיוחד, כבר חודש עם הילדים בבית, כי בעיריית חולון שלדבריה ״שמה אותם בעדיפות עליונה״  אין תשובות ממשיות והאם יש הן מסתכמות בפירורי מידע חלקי שלא עומדים בקנה אחד עם המציאות. ההורים, חסרי אונים, הילדים סובלים ובבית הספר? רק התחילו העבודות וכבר נעצרו.

״בעיית המיגון של בית הספר עלתה כבר בחודש מאי, אז היו טילים ומנהלת בית הספר קראה לנו ההורים לקחת את הילדים.  באוגוסט הם שיפצו את המרתף שהוא מרחב המיגון, המנהלת התריעה. ובעיריה שיפצו בצורה קוסמטית כדי שההורים יגידו שעשו משהו, ואז הגיעה מלחמה, והילדים כבר חודש בבית״ אומרת לגל גפן חולון עינבי בבלר, יו״ר ועד ההורים של בית הספר.

לדבריה, ״הם בכלל לא טרחו לעשות שום דבר עם בית הספר גם במהלך החודש, עד׳ שאנחנו ההורים הרמנו קול צעקה, הבטיחו לנו שזה בעדיפות ראשונה מה שהיה שקר מוחלט״

״במשך חודש שלם אנחנו מחפשים תשובות בעיריה, נאמר לנו שזה בטיפול, כששאלנו אנחנו ההורים מה בדיוק התקלות שצריך לפתור, כי חשבנו אנחנו ההורים לממן את זה מכיסנו והעיקר שהבעיה תיפתר. לא קיבלנו תשובות, בדיעבד הסתבר שלא ניתנו תשובות כי לא נשלח אף אחד לבית הספר על מנת לבדוק והחינוך המיוחד בחולון, שוב נשאר מאחור״ היא אומרת בכאב.

לדבריה, בשבוע שעבר הגיע. צוות טלוויזיה ללוות את מאבקם ואז, באורח פלא ביום חמישי, נשלחו פועלים לבית הספר ביום חמישי, ונראה היה שזה עולה על דרך המלך. ״הגיעו פועלים ורק פירקו את החדר, אלא שאתמול, ראשון, הגיעה אחת האימהות לבית הספר וגילתה שער נעול וליידו פועל שמודיע שהם מחכים לברזלים שיגיעו רק בעוד כמה ימים ועד אז? מחכים. אני צריכה לשלוח כל יום אמא לרגל ולראות שבאמת עובדים? ככה זה אמור לעבוד?״

בכתבה הם שוב שיקרו כי הם אמרו שזה ייקח שבועיים, לנו הם אמרו בשיחות אחרות שמדובר על שלושה שבועות בלי התחייבות לזמן, ומשיחה עם קבלן שראה את רשימת המטלות נאמר לנו שזה ייקח הרבה יותר זמן. אנחנו מדברים על נערים אוטיסטים בתפקוד מאוד נמוך, לוקח להם זמן להסתגל למסגרות כל שינוי כזה בשגרה שלהם הוא נזק לטווח הארוך. ועוד כדי להוסיף חטא על פשע, נתנו להם שתי כיתות בבית הספר עמל שלא נותנות מענה.

אין שם מרחב לילדים, אין מחשבים או טיפולים והם לא עושים איתם כלום. הנזק לילדים הוא נוראי. אני לא לוקחת אותו לבית הספר כי אני מודעת לנזק שיעשה לו. הילד יושב בבית, אוכל מתפרץ, אין לנו יום ולילה, הילד עלה במינון הכדורים הפסיכיאטריים ואני לא מדברת רק על הילד שלי, מדובר בעשרות ילדים בעיר במצב דומה. אנחנו בעדיפות ראשונה? אולי בעדיפות אחרונה. כי ככה בדיוק זה נראה״.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: ״העבודות להתאמת המרתף בבית הספר למקלט תקני עפ"י הנחיות פיקוד העורף החלו לפני כשבוע, לאחר שבימים שקדמו לכך הוכנה ותוקצבה תוכנית העבודה, ואין לכך כל קשר לפניית ההורים לתקשורת. דחיפות הנושא ידועה לכל הגורמים בעירייה ועושים כל מה שניתן על מנת לסיים את העבודות כמה שיותר מהר. עד שתושלם העבודה התלמידים הופנו ללמידה בבי"ס עמל שבעיר, שבו יש מיגון תקני״.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות