n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / נמשך המצוד אחר המחבל שרצח אישה בחולון

נמשך המצוד אחר המחבל שרצח אישה בחולון

אחרי שהובהר מעל לכל ספק כי רצח האישה ברחוב חשמונאים הוא פיגוע על רקע לאומני, כוחות הביטחון ממשיכים במצוד אחר המחבל, פרסמו את שמו ותמונתו ומבקשים גם את עזרת הציבור

רחוב מדרכה מכוניות צילום אודי אסף
זירת הרצח - צילום: אודי אסף

בסיום הערכת מצב שקיימה המשטרה בעקבות הרצח בחולון, יצאה הודעה חד משמעית כי מדובר בפיגוע לאומני.

בידי חוקרי המשטרה צילום של אחת מהמצלמות ברחוב שקלטו את האירוע ובו נראה הפלסטיני – תושב אזור קלקיליה, מוסא סרסור בן ה-28, תוקף את האישה באכזריות ונמלט מהמקום.  סרסור הכה את הקשישה באמצעות מוט ברזל גדול שנלקח מאחד הפיגומים בבניין בו עבד סמוך לזירת הרצח.

רוצח מוסא סרסור צילום דוברות משטרת ישראל

המחבל הרוצח, מוסא סרסור

במהלך הלילה הוצבו מחסומים בחולון וגם במרכז הארץ ועדיין לא ברור אם המחבל מסתתר בעיר או שיצא מגבולותיה. בנוסף לחיפושים הנרחבים של כוחות הביטחון, המשטרה פנתה גם לציבור ואף פרסמה את תמונת הרוצח, שנכנס לישראל עם אשרת עבודה ולא היו כל התראות על כוונתו לבצע פיגוע בתחומי ישראל.

אמש (שלישי) בשעות הלילה המאוחרות, הגיב לרצח המזעזע גם ראש הממשלה יאיר לפיד שאמר: "הטרור הוא התגלמותו של רוע טהור. מדובר בפיגוע מזעזע של מחבל נתעב ופחדן שרצח אישה קשישה שלא יכלה להלחם בו. כוחות הביטחון פועלים בשעה זו למצוא את המחבל, ואני סומך עליהם שישימו ידם עליו. אנחנו ננהג ביד קשה נגד הטרור, נתפוס את המבצע ואת שולחיו. אני שולח תנחומים עמוקים למשפחת הנרצחת ומחזק אותם בשעתם הקשה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3 (1)

אירועי יום השואה 2024 בבת ים

תפריט נגישות