n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: "משפצים את כל איזור חוף הים ועליי מדלגים"

בת ים: "משפצים את כל איזור חוף הים ועליי מדלגים"

יוני עזרא הבעלים של "סטלה ביץ'" בבת ים טוען כי כבר תקופה ארוכה שעיריית בת ים דוחה את השיפוצים במקום ובמקום לסייע הוא מקבל דוחות וצווי הריסה. עיריית בת ים: "חוף הים עובר בימים אלו שיפוץ נרחב לקראת פתיחת עונת הרחצה כולל השירותים והמקלחות באזור המדובר"

סטלה ביץ 1 צילום יוני עזרא
צילום: יוני עזרא

מסעדת "סטלה ביץ" מאוד מוכרת בבת ים, ולאחר תקופת הקורונה המאתגרת, המקום חזר לפעול, כולל הופעות חיות. לטענת עזרא, בעלי המקום, מזה תקופה ארוכה שעיריית בת ים משפצת אזורים נרחבים בחוף הים הצפוני והדרומי ומשום מה פוסחת על אזור המסעדה שלו.

"העירייה הייתה בסיור בחודש נובמבר, הם הבטיחו שייכנסו לשפץ בדצמבר, רק שהם שכחו להגיד באיזו שנה. אנחנו כבר בחודש פברואר ושום דבר לא משתנה", מספר עזרא.

מה בעיקר מפריע לך?

"מפריע לי שאני רואה שיש חופים אחרים כמו חוף הגולשים שתמיד דואגים לשפץ ולסדר, השירותים והכול מוסדרים ונקיים שם. זה פוגע לי גם בהכנסות. השירותים אצלי נראים זוועה ולא ראויים. אני צריך לדאוג להכול כי אחרת גם את זה יהרסו בסוף. אני אפילו גוזם את כל העצים מסביב.

מאחורי המקום שלי יש אזור של משאבות ביוב שהפך להיות מקום של נרקומנים והומלסים, למה שאנשים ירצו להסתובב שם? למה תמיד פוסחים על הסטלה ביץ' כבר כמה שנים? הבטיחו שינקו ויסדרו והגיע הזמן שיסדרו בכל המקומות מבלי לפסוח".

פנית לעירייה ומה אומרים לך?

"תמיד אותה תשובה, שהם יגיעו בימים הקרובים וישפצו או שנוקבים בתאריך מסוים וזה לא קורה. ככה כבר כמה שנים. עוד מעט יגיע פסח ואפילו מים בברזיות אין פה. כבר תשע שנים זה המצב, בעיקר טובים בלתת לי צווי הריסה ודוחות.

אני גם מרגיש שהשכנים באזור מתנכלים אליי, תמיד אני מקבל דוחות וקנסות על רעש. לא ברור לי איך, אני מפעיל הכול לפי התקן, כולל אישור מאיכות הסביבה שבאו ובדקו דציבלים. רוצים להחיות את העיר אבל מצד שני גם לא מאפשרים את זה.

אני רק מבקש שהעירייה תגיע לשפץ את המקום כפי שהבטיחה וכפי שקורה בשאר המקומות מבלי שאני אצטרך לרדוף אחריהם ולקבל כל פעם זריקות הרדמה, אני כבר רגיל להבטחות והגיע הזמן שאראה מעשים", מבקש עזרא.

תגובת העירייה: "חוף הים עובר בימים אלו שיפוץ נרחב לקראת פתיחת עונת הרחצה כולל השירותים והמקלחות באזור המדובר".

סטלה ביץ צילום יוני עזרא

שביל גישה רעוע בכניסה למסעדה – צילום: יוני עזרא

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות