n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / מתגברים את הניקיון בחולון לקראת הפסח

מתגברים את הניקיון בחולון לקראת הפסח

אגף שפ"ע העירוני מתגבר את הניקיון בעיר: פינוי אשפה; ניקוי מגרשים ציבוריים; פינוי גזם וגרוטאות; ניקיון ושטיפה של המדרכות ושל מרכזים ציבוריים, שטיפה והדברה של מתקני אשפה טמוני קרקע ומונחי קרקע, רענון המתקנים לאיסוף פסולת למחזור, הסרת עשבייה ועוד

פינוי אשפה משאית זבל צילום עיריית חולון

כבכל שנה, לקראת חג הפסח, מבצעת עיריית חולון ניקיון מוגבר בעיר לרווחת תושבי העיר והמבקרים בה. עובדי אגף שפ"ע מתגברים את פעילותם ומבקשים גם מציבור התושבים לקחת חלק במאמץ המשותף. 

האשפה הביתית תפונה באופן מתוגבר בתאריכים 22.4-18.4 ובצאת החג ב-24.4. כמו כן, יתקיים פינוי מתוגבר לקראת החג השני החל מתאריך 28.4 ובצאת החג ב-30.4. ייתכנו פינויי אשפה גם בשעות הלילה.. לתשומת לב, במידה שפחי האשפה מלאים עד אפס מקום, יש לארוז את האשפה בשקית אטומה, לסגור אותה ולהניחה בתוך חדר האשפה ולא מחוצה לו.

ניקיון שטיפה כביש צילום עיריית חולון

בעיריית חולון מבקשים מהתושבים לסייע בשמירה על עיר נקייה ואסתטית, ולהוציא גזם וגרוטאות לפינוי עד תאריך 17.4 (כולל), בימים ובשעות המוגדרים לכל רחוב ורחוב, כפי שמפורסם באתר העירייה. חל איסור להוציא פסולת זו ביום הפינוי וכמו כן, אסורה ההוצאה בערבי חג וחג. יש להניח פסולת מסוג זה על שפת הכביש בצמוד למדרכה, ללא הפרעה לצירי ההליכה והתנועה. גזם גנני ועלים יש להוציא בשקיות ארוזות בלבד. 

חל איסור מוחלט על השלכת פסולת בניין מכל סוג. התושבים והסוחרים מתבקשים להשליך קרטונים למתקנים המיועדים לכך או להניחם מקופלים בחדרי האשפה. מתקני המחזור לאיסוף פסולת ירועננו ויודגש כי פסולת למחזור יש להפריד מראש: אריזות למיכל הכתום, נייר למיכל הכחול וזכוכית למיכל הסגול.

ניקיון גינה צילום עיריית חולון

צילומים: עיריית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 12.18.07_d6325528

קטין וצעיר נוסף חשודים בגניבת קורקינטים בבת ים

תפריט נגישות