n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: ניסינו לנסוע על הקורקינטים החדשים בעיר. קל זה לא היה

ראשל"צ: ניסינו לנסוע על הקורקינטים החדשים בעיר. קל זה לא היה

לאחר שבמערכת הצטברו תלונות על הפיילוט החדש של השכרת הקורקינטים בעיר, כתבת "גל גפן" בתי לוין נודבה למשימה וניסתה להסתדר רק עם הקורקינטים החדשים. מזל שהרכב עדיין בחנייה

בתי לוין על הקורקינט. אבל איפה הקסדה?
צילום ארכיון: מערכת גל גפן

כמעט חודש וחצי עבר מאז החל הפיילוט של השכרת הקורקינטים החשמליים לעיר, כפי שכתבנו על כך בסוף אוגוסט:https://bit.ly/3uObhYn

בעירייה דאגו שסטנדרט הבטיחות יהיה מחמיר ואכן חברת wind שזכתה דאגה לקסדות המוצמדות לקורקינטים ושבלעדיהם אי אפשר לרכב, וכן הגבלת הנסיעה מגיל 18 ומעלה וצילום רישיון רכב.

פניות רבות הגיעו למערכת "גל גפן ראשון לציון" על כך שאנשים שכן מעוניינים להשתמש בקורקינטים, נתקלים בקשיים רבים, אז יצאנו לבדוק איך מתנהלים החיים ללא מכונית אלא רק עם הקורקינט העירוני.  

ההתחלה מבטיחה: השימוש באפליקציה בהחלט ידידותי ונוח.  אבל וכאן מגיע אבל ענקי, הקורקינטים למי שרוצה להימנע מנסיעה ברכב ולנסוע למקום קרוב, אינם נמצאים בכל מקום, זמן מציאת הקורקינט לרוב לקח לא פחות מעשר דקות הליכה בממוצע, כמו כן, בכ-50 אחוז מהקורקינטים לא היו קסדות ולכן לא היה אפשר להפעיל את תחילת הנסיעה באפליקציה.

באחד המסלולים הלכנו מרחוב כצנלסון שם עמדו 2 קורקינטים ללא קסדות, לרחוב לילנבלום, גם שם לא היתה קסדה, משם המשכנו לשכונת אברמוביץ, גם שם מצאנו קורקינט ללא קסדה, ובנקודה האחרונה ברחוב צבי שפירא, הגענו שמחים ומזיעים: מצאנו קורקינט! עם קסדה! כשכבר רצינו להפעיל את האפליקציה נכתב על מסך הטלפון "שגיאת סוללה, אנא חפשו wind אחר".  מאכזב. 25 דקות של הליכה, 5 קורקינטים ואף אחד לא עובד. 

מהעירייה נמסר בתגובה לדברים: 
"ראשית נבהיר כי אנו קשובים לפניות בנושא ומבצעים מעקב וביקורת אחר השירות החדש. מטבע הדברים, בכל תהליך של החדרה והטמעת שירות, צפים קשיים וליקויים. נושא בטיחות התושבים עומד לנגד עיננו ולכן אנו דורשים מענה לשיפור השירות מהחברה המפעילה.
במידה ואזרח נתקל בקורקינט ללא קסדה או תקלה יש באפשרותו להעביר פנייה ביישום (אפליקציה) או לפנות למנהל הבטיחות העירונית במייל [email protected].
חשוב לזכור כי אנו עדיין נמצאים בפיילוט, כך שתקלות אלו נלקחות בחשבון להמשך הפעילות. הכנסת השירות היא חלק ממדיניות העירייה לגוון את שירותי התחבורה הציבורית והשיתופית תוך דגש על נושא הבטיחות".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות