n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / משה קראדי מזים את השמועות: "לא מתמודד לראשות עיריית ראשון לציון"

משה קראדי מזים את השמועות: "לא מתמודד לראשות עיריית ראשון לציון"

בשבועות האחרונים העריכו מספר גורמים פוליטיים בעיר כי המפכ"ל לשעבר יתמודד נגד רז קינסטליך לראשות העירייה. בשיחה עם "גל גפן" מבהיר משה קראדי: "אין לי כוונה לצאת מעולם העסקים. מאחל לראש העירייה הצלחה בתפקידו". בלעדי

קארדדי
משה קראדי. צילום: פרטי

בעוד כארבעה חודשים יתקיימו הבחירות לרשויות המקומיות ולעת עתה נראה כי איש לא יתמודד נגד רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון. באחרונה עלה שמו של משה קראדי, לשעבר מפכ"ל המשטרה, כמי שעשוי להתמודד על התפקיד, אולם בשיחה עם "גל גפן" הוא מזים את השמועה.

קראדי, תושב ראשון לציון, מונה ב-2004 למפכ"ל המשטרה ובתקופת כהונתו הוביל את משטרת ישראל בביצוע תוכנית ההתנתקות ואת היערכותה במלחמת לבנון השנייה.

בשנת 2007 ספג קראדי ביקורת קשה על התנהלותו בעת שהיה מפקד מחוז דרום במשטרה. דו" ועדת זיידלר היה נוקב ובין השאר קבע השופט זיידלר לגבי קראדי: "…בסופו של דבר החלטנו בלב כבד שצריך לצאת מוועדה זו מסר חד וברור שמי שנהג כך איננו יכול לכהן כמפכ"ל משטרה. הוא גילה חוסר רגישות, במקרה הנוח לו, ופעל בדרך רשלנית הסותרת הלכות נוהל תקין, היגיון, מקצועיות ומיומנות…".

עם זאת קבעה הוועדה כי יוכל לסיים את כהונתו, אולם קראדי בחר לפרוש מהמשטרה.

קראדי הצטרף עם שחרורו מהמשטרה לקבוצת דלק וביצע מגוון תפקידים ובהם: יו"ר חברת "דלק", יו"ר "דלק תחנות כוח", דירקטור בחברות "דלק נדל"ן" ועוד.

כיום משמש קראדי כמנכ"ל של חברת "גדות פי גלילות ", כיו"ר של חברת "ארנה סטאר גרופ בע"מ" ומשנה ליו"ר חברת "דלק" חברת הדלק הישראלית.

במהלך השבועות האחרונים העריכו גורמים שונים במערכת הפוליטית המקומית כי קראדי שוקל להתמודד להתמודד לראשות העירייה.

בשיחה עם "גל גפן" מכחיש קראדי את השמועות: "אני כולי בעולם העסקים ואין לי כוונה לצאת מעולם העסקים. הכל טוב".

אין כל אמת בהערכה שאתה שוקל להתמודד?

"מזה כ 15 שנה מאז שעברתי למיגזר העיסקי הפרטי אני מתבקש לחזור לפעילות בפוליטיקה הארצית והמקומית בכל מחזור בחירות.
אני מודה לכולם על ההצעות אך בשלב זה של חיי אני בוחר להמשיך במיגזר הפרטי ולייעץ למבקשים מאחורי הקלעים בדסקרטיות.
כתושב העיר אני מרוצה מדרך ניהולה של העיריה והשרותים שהיא מספקת לי כתושב ומאחל לראש העיר רז קינסטליך ולצוותו המשך פעילות פורה גם בקדנציה הבאה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. סופו של דבר החלטנו בלב כבד שצריך לצאת מוועדה זו מסר חד וברור שמי שנהג כך איננו יכול לכהן כמפכ"ל משטרה. הוא גילה חוסר רגישות, במקרה הנוח לו, ופעל בדרך רשלנית הסותרת הלכות נוהל תקין, היגיון, מקצועיות ומיומנות.

    אלה מסקנות ועדת זיילר.

    מועמד מטעם עצמו.
    אוי לנו אם זה האיש שיהיה מועמד לראשות העיר וחלילה ייבחר.
    לפחות קינסטליך לא דבק בו רבב. (בינתיים)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות