n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / מאמן הכדורסל ליאור ליובין, הלך לעולמו בגיל 46

מאמן הכדורסל ליאור ליובין, הלך לעולמו בגיל 46

תדהמה בעולם הכדורסל והספורט בישראל: שחקן העבר והמאמן- ליאור ליובין, שאימן בין היתר גם בהפועל חולון, הלך לעולמו ממחלה קשה כשהוא בן 46 בלבד

ליאור ליובין צילום שי גלבוע
ליאור ליובין- צילום: שי גלבוע
(רועי אסף)

עולם הכדורסל הישראלי בהלם עם ההודעה המצערת על מותו של מאמן הכדורסל ליאור ליובין אחרי מאבק במחלה קשה, כשהוא בן 46 בלבד. בחודשים האחרונים פרש מאימון הפועל באר שבע בגלל מחלתו, אך לא רבים ידעו כי זו הסיבה לפרישתו.

ליובין, נולד ברמת גן, התפתח כשחקן במחלקת הנוער של מכבי המקומית ונחשב לאחד השחקנים הטובים שגדלו בישראל. הוא החל את דרכו כשחקן מקצועני בקבוצת הבית שלו- מכבי רמת גן ועם ההצלחה הגיע החוזה הנחשק ממכבי תל אביב, עמה זכה באליפות ובגביע. הוא השתייך גם לסגל נבחרת ישראל בשורותיה שיחק 66 משחקים.

בשנת 2006 פרש ממשחק בעקבות פציעה ושנתיים לאחר מכן החל את קריירת האימון שלו כעוזר מאמן בגלבוע גליל לצד עודד קטש בהמשך אימן במשך 3 עונות את גלבוע וזכה עמה בתואר אלופת הליגה הבלקנית.

אל קבוצת הפועל חולון הגיע בשנת 2013 וכבר במשחקו הראשון כמאמן הסגולים, רשם ניצחון אדיר על מכבי תל אביב במחזור הפתיחה של הליגה, כשהמצטיין במשחק היה לא אחר מאשר חברו ועוזר מאמן הפועל חולון היום- גוני יזרעאלי.

ליאור ליובין והשחקנים

ליאור ליובין באימון הפתיחה של הפועל חולון  בשנת 2013- צילום: יוסי כהן

בהמשך היה עוזר מאמן בנבחרת ישראל וגם במכבי תל אביב ובשתי העונות האחרונות אימן בנס ציונה ובבאר שבע. לפני כחודשיים, הגיעה הידיעה המפתיעה על כך כי הוא ביקש מראשי הפועל באר שבע להשתחרר מהקבוצה מסיבות אישיות כשרק מעטים יודעים את הסיבה האמיתית, אותה כולם הבינו היום.

ליאור ליובין, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. יהי זכרו ברוך.

ליאור ליובין צילום שי גלבוע (2)

ליאור ליובין ז"ל- צילום: שי גלבוע

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות