n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / כתב אישום נגד פורץ הרכבים הסדרתי של חולון

כתב אישום נגד פורץ הרכבים הסדרתי של חולון

המשטרה עצרה לפני כשבועיים פורץ סדרתי לרכבים בתל אביב ובחולון- אתמול (ראשון) הוגש נגדו כתב אישום

גנב פורץ רכבים צילום דוברות משטרת ישראל

ביום 26.3.24 לפנות בוקר התקבלו במוקד המשטרה דווחים על התפרצויות רבות לרכבים. על פי החשד, נכנס החשוד באישון לילה לחניונים בשני בניינים ברחובות אבא קובנר וקהילת סלוניקי בת"א, ירד לקומה נסתרת ופרץ לחמישה רכבים תוך שעות בודדות.

כאמור, עם קבלת התלונה על ההתפרצויות פתחו שוטרי תחנת ת"א צפון בחקירה ובמסגרתה עצרו שוטרי יס"מ ת"א את החשוד תוך שעות בודדות בלבד.

לאחר ביצוע פעולות חקירה רבות ואיסוף ראיות פורנזיות ודיגטליות הצליחו החוקרים לבסס את החשד ולקשור את החשוד לשבע התפרצויות נוספות שחקרו שוטרי תחנת חולון, אשר על פי החשד ביצע באותה שיטה ברחוב קראוזה בחולון.

על פי החשד, בכל המקרים, נכנס לחניונים על מנת לפרוץ לרכבים, נכנס לקומה נסתרת, שבר את חלונות הרכבים בעזרת חפץ וגנב מתוכם חפצים אישיים בשווי כולל של עשרות אלפי שקלים.

עם סיומה של החקירה, אתמול (ראשון) הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א, כתב אישום כנגד הנאשם, הכולל אישומים של התפרצויות, הסגות גבול לחניונים וגניבות, בנוסף, ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים.

גנב פורץ רכבים צילום דוברות משטרת ישראל

הפורץ בפעולה- צילומים: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

5

מהיום: דרכון ותעודת זהות מחדשים מהבית!

תפריט נגישות