n
דף הבית / חולון / חולון ספורט / חולוניה סגרה את 2020 עם ניצחון על הפועל ת"א

חולוניה סגרה את 2020 עם ניצחון על הפועל ת"א

זה היה אחד המשחקים הרעים מפתיחת העונה, אך בסופו של דבר ארבעה ישראלים ובלגי אחד, ניצחו את האדומים.

הפועל חולון הפועל תל אביב צילום רועי אסף

הפועל חולון אירחה אמש (שלישי) את הפועל תל אביב למשחק הליגה האחרון שלה לשנת 2020 וכרגיל נאלצה להסתדר עם סגל קצר בעקבות פציעות נוספות. לאוחיון והאוול שכבר חתמו קבע על ספסל הפצועים, הצטרפו שני הזרים המצוינים של הקבוצה- כריס ג'ונסון וסיג'י האריס.

  הפועל חולון מקסים דה זאו פתיחת משחק צילום רועי אסף

המחצית הראשונה ובפרט הרבע השני, היה רע להחריד עם תוצאה שהזכירה יותר משחק כדוריד ולא משחק כדורסל בליגה הראשונה בישראל. העצבנות חגגה מהשריקה הראשונה והתבטאה בפסק זמן שלקח דדאס פחות מדקה מפתיחת המשחק, אחרי 4:0 מהיר של הפועל. הניעור הראשוני עזר וחולון עם ריצת 10:0, נטלה את היתרון בדרך אל 23:15 בסיום הרבע.

כאמור, הרבע השני היה נורא לצפייה ועם אחוזי קליעה רעים. בנוסף, החלו עימותים על הפרקט בין מגי ליורק מהפועל תל אביב, מה שעלה לשניהם בעבירה טכנית ובהמשך התעמת מגי גם עם קפטן חולון- גיא פניני, שלא אהב את התנהגותו של הזר על הפרקט שבמקביל למספר פעולות יפות, גם דאג לאבד כדורים טיפשיים ולקחת זריקות קשות שלא לצורך. המחצית הסתיימה בתוצאה 37:32 לחולון.

הפועל חולון הפועל תל אביב צילום רועי אסף

פתיחת הרבע השלישי הייתה אף יותר גרועה מהרבע השני וריצת 6:0 של האדומים, העבירה את היתרון אליהם. מגי הסתבך עם עבירה רביעית וירד לספסל, ודווקא אז כשעודד ברנדווין על ההגה ולצידו פניני, וורקמן, דה זאו ובורדיון, הקבוצה החלה לרוץ.

היתרון חזר לחולוניה, הרבע הסתיים בתוצאה 53:48, עם פתיחת הרבע האחרון דה זאו המשיך את הריצה עם שלשה נוספת, פניני צלף עוד אחת מאלו שהוא שומר במיוחד למשחקים מול הפועל, וורקמן עם אחד הסלים היפים של השנה, פירפר את מדר, סחט עבירה והיתרון נסק לדו ספרתי.

הפועל חולון צילום רועי אסף

לקחו אחריות ברבע האחרון- פניני, דה זאו, וורקמן ובורדיון. צילומים: רועי אסף

ים מדר עוד ניסה לעשות משהו, אבל כשגם מיילס סוף סוף קלע מבחוץ, המשחק באמת היה גמור ובסיום משחק שאף אחד לא ירצה לזכור, ניצחון חשוב- 77:63, החמישי ברציפות בליגה. קלעו: וורקמן ודה-זאו 15 כל אחד, ברנדווין ומגי 12 כל אחד, פניני 10, בורדיון 8, מיילס 5.

במוצאי שבת הקבוצה תעלה לחיפה למשחק מול מכבי המקומית במסגרת רבע גמר גביע המדינה ותקווה לשחזר את משחק הליגה בין השתיים שהתקיים לפני שבועיים בחולון.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

הפועל חולון 1 צילום FIBA BASKETBALL

בראש מורם!

תפריט נגישות