n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / כל מה שתושבי חולון צריכים לדעת ולהכין לשעת חירום

כל מה שתושבי חולון צריכים לדעת ולהכין לשעת חירום

עיריית חולון גיבשה ביחד עם פיקוד העורף את תוכנית "עוגן איתן חולון", שעוסקת בהיערכות לשעת חירום

Clipboard01

בשל אי הוודאות באשר להתפתחות המצב הביטחוני, גיבשה עיריית חולון ביחד עם פיקוד העורף את תוכנית "עוגן איתן חולון", שפרטיה אוגדו לחוברת מידע מאירת עיניים, הכוללת את פירוט השירותים שהעירייה תעמיד לרשות התושבים, בעת הצורך, כמו גם הנחיות להיערכות מומלצת של התושבים עצמם. זאת, על מנת לחזק את תחושת הביטחון והחוסן האישי והמשפחתי ולהפחית חששות.

ראש העירייה שי קינן: "תוכנית 'עוגן איתן חולון' נותנת מענה מקיף להתמודדות במצב החירום, הן בנושא המוכנות שלנו כעירייה והן בנושא ההיערכות האישית שלכם, תושבי העיר. בחוברת מידע זו ריכזנו את כל הנושאים החשובים להתנהלות במקרה של מצב חירום מאתגר. היכרות מוקדמת ואחראית עם ההנחיות והידע מה עליכם לעשות, תאפשר לכם ולמשפחותיכם להיות מוכנים ומוגנים ותסייע להציל חיים".

בין הנושאים הנכללים בחוברת המידע: אפשרויות המיגון וההנחיות להתמגנות (כולל חניונים ציבוריים, שיוקצו במידת הצורך ועל פי הנחיית פיקוד העורף), כללי עשה ואל תעשה בעת נפילת טילים, רסיסים ומיירטים, כללים לשהייה ארוכה במקלט ועוד.

כמו כן, בחוברת מצוי מידע באשר לציוד שיש להכין מבעוד מועד, לדוגמה: מזון ושתייה, מטענים וסוללות, ציוד אישי ועוד. בנוסף, החוברת מציגה את האמצעים השונים לקבלת התרעות ומידע, דוגמת: הרדיו המקומי בתדר 106FM, המפה הדינמית לאיתור מקלט ציבורי קרוב, מיקום בתי מרקחת, חנויות לממכר מזון ומרכזי משאל"ה (מרכז שירות אזורי לרווחת התושב) ועוד.

החוברת גם מחדדת את ההתנהלות במצבים של תקלות באספקת מים וחשמל, וכן, מפרטת את הדרכים לקבלת סיוע עבור אנשים עם צרכים רפואיים מורכבים.

החוברת מפורסמת באתר העירייה ותופץ גם באופן דיגיטלי ופיזי. קישור לחוברת: https://tinyurl.com/4u3xuzsj

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות