דף הבית / חדשות 4 / שבוע המשפחה והזוגיות בכללית ראשל"צ: התאהבו מיד

שבוע המשפחה והזוגיות בכללית ראשל"צ: התאהבו מיד

מי ליאור

השבוע חגגו בני הזוג מורדוכוביץ את שבוע המשפחה והאהבה במרפאת כללית ראשל"צ:
ד"ר ארקדי מורדוכוביץ (55), מנהל מרפאת כללית מגדלי העיר בראשון לציון ומומחה לרפואה פנימית, והאחות אלה מורדוכוביץ (54), אחות במכון גסטרו כללית בראשון לציון, תושבי ראשל"צ, ציינו לאחרונה 36 שנות זוגיות. הם הכירו במהלך משמרת בבית חולים במוסקבה ולאחר מכן התחתנו והביאו לעולם שני ילדים. הם עלו לישראל ומאז שניהם עובדים במערכת הבריאות ומזה שבע שנים עובדים במרפאות כללית בראשון לציון סביב השעון – וכשמגיעים הביתה משתדלים לדבר על המשפחה והחיים, פחות על עבודה.

"אלה הגיעה כאחות צעירה למחלקה הקרדיולוגית בבית החולים", מספר ד"ר ארקדי, "ואני הייתי בשנה השלישית ללימודי רפואה. התאהבנו מיד ומאז אנחנו יחד 36 שנים מתוכם נשואים 32 שנים. יש לנו שני ילדים בני 30 ו – 19". הוא אמר כי התפקידים שבחרו בעולם הרפואה מצריכים מהם להיות מחוברים לשטח 24 שעות שבעה ימים בשבוע. "לכן, אנחנו משתדלים לא לדבר על רפואה כשאנחנו מגיעים הביתה, אלא אם ישנם מקרים יוצאי דופן ואז אנחנו מבינים אחד את השנייה כי אנחנו באותו תחום עיסוק. או אז אנחנו מתייעצים על פעולות מסוימות לטובת המטופלים".
במהלך השנים הרבות בתחום הרפואה והסיעוד היו גם קשיים רבים כשהיו בכוננות מלאה של 26 שעות. "העיסוק בעולם הרפואה מאפשר לי לדעת מה אלה עוברת במהלך היום וכשהיא נכנסת הביתה עייפה ובמצב רוח לא משהו, אני יודע לשאול אותה לשלומה או לפעמים פשוט לשתוק…אני מתאים את עצמי למצב הרוח שלה, ולהיפך". אלה משלימה את ד"ר ארקדי: "יש ערבים שאנחנו לא מחליפים מילה בינינו ויודעים כבר לאחר כל כך הרבה שנים לתקשר בלי מילים. במהלך השנים היו משמרות ימים שלמים והיינו נפגשים פעמיים בשבוע בלבד".

צילום: אופיר לוי, כללית מרכז

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות