n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / ילדי "החלוץ" בחולון, נכנסו לאווירת המונדיאל

ילדי "החלוץ" בחולון, נכנסו לאווירת המונדיאל

"החלוץ - חינוך דרך ספורט" השיק שנת פעילות חדשה בחולון עם משחקי ההוגנות והיושרה בשיתוף חמישה מרכזים קהילתיים והפעם- ברוח המונדיאל

פעילות החלוץ בחולון1 צילום החלוץ
צילום: "החלוץ - חינוך דרך ספורט"

המונדיאל נכנס לישורת הסופית בקטאר, אבל גם בחולון נאבקים על תהילה ספורטיבית. ארגון "החלוץ – חינוך דרך ספורט" המשיך את שנת הפעילות החדשה שלו בעיר עם משחקי ההוגנות והיושרה של "החלוץ" בשיתוף רשת קהילה ופנאי חולון.

בשבוע שעבר התקיימו משחקים ספורטיביים קהילתיים וחווייתיים בכדורגל שנערכו בהשתתפות עשרות ילדים במספר קבוצות: שלוחת בי"ס הס של המרכז הקהילתי נאות שושנים ושלוחת בי"ס ישורון של המרכז הקהילתי התורני מקהלות. הפעילות כללה מעורבות הורים שלקחו חלק בפעילות והוסיפו לא מעט שמחה למשחקים באווירה חיובית ומעודדת

באירוע נפגשו הילדים מבתי הספר השונים אחד עם השני, שיחקו יחדיו, תוך דגש על ערכי המשחק ההוגן והשוויוני. כמו כן, הורי השחקנים משתי הקבוצות הגיעו לעודד בהמוניהם ויצרו אווירה "מחשמלת" ומרגשת ביצעים.

הפעילויות של "החלוץ" מגוונת וכוללת, בין השאר, קבוצות ספורט שנתיות לילדים ונוער, בענפי הכדורגל, כדורסל, מולטיספורט וקידספורט, עצמאית בשטח – הכנה לצה"ל, סדנאות וימי ספורט ופעילות בהזמנה אישית. הדגש המרכזי של כל הפעילויות הינו הערכים וההיבט החינוכי להגינות, ספורטיביות וחברות.

פעילות החלוץ בחולון2 צילום החלוץ

בשנה האחרונה "החלוץ" ביצע מספר פיילוטים מוצלחים שנמשכים גם השנה: קורס מנהיגות צעירה, שמטרתו פיתוח מנהיגות ספורטיבית בקרב בני נוער וקבלת כלים למנהיגות ועזרה לזולת בחיי היום-יום.  השאיפה -שאותם חניכים ישתלבו לאחר הקורס בתור עוזרי מאמן במסגרות ספורטיביות שונות.

רכז הפעילות של "החלוץ" באזור המרכז, רון יוכטמן, אמר: "כיף לראות את הקהילה מתגבשת סביב מפגש ספורטיבי. מודה לכל השותפים והמרכזים הקהילתיים שבלעדיהם הפעילות לא הייתה יוצאת לפועל".

עומר ליבנת, מייסד "החלוץ", הוסיף: "זה נהדר לראות את האימפקט הקהילתי המדהים. אני מאחל הרבה הצלחה לחניכים, להורים ולשותפים המעולים שלנו, וכמובן מוריד את הכובע בפני הצוות המקצועי המעולה שלנו שעובד ימים כלילות על מנת שהכל יעבוד ויצליח".

פעילות החלוץ בחולון3 צילום החלוץ

צילומים: החלוץ – חינוך דרך ספורט

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות