n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חיבוק חולוני אוהב למשפחת ברודץ'

חיבוק חולוני אוהב למשפחת ברודץ'

משפחת ברודץ' שהאם הגר וילדיה- עפרי, אוריה ויובל, חזרו מהשבי בעזה, היו אורחי הכבוד של מועדון הכדורסל הפועל חולון, והתקבלו באהבה של אלפי האוהדים הסגולים ביציע

אביחי ברודץ' צילום דודי אוחיון הפועל חולון
משפחת ברודץ בהיכל החולוני- צילום: דודי אוחיון- הפועל חולון
(רועי אסף)

הפועל חולון אירחה אמש (מוצ"ש) למשחק ליגה, את קבוצת בני הרצליה, משחק שהסתיים בהפסד מאכזב לקבוצה אותה מדריך אחד המאמנים הגדולים בישראל שאימן בחולון שנים ארוכות ואף זכה עימה בגביע המדינה, דן שמיר.

דן שמיר איתן לנציאנו צילום לירון מולדובן מנהלת הליגה

דן שמיר עם יו"ר הפועל חולון, איתן לנציאנו. צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

שמיר, יחד עם שחקן הרצליה פרדי בורדיון, שאף הוא שיחק בחולון במשך 3 שנים, זכה איתה באליפות המדינה, אליפות הליגה הבלקנית והיה אחד האהובים על הקהל המקומי, זכו לטקסים מכובדים ומחיאות כפיים מהקהל החולוני שזוכר להם את התקופה היפה בצהוב וסגול.

פרדי בורדיון יוסי לוי צילום לירון מולדובן מנהלת הליגה

פרדי בורדיון עם נשיא המועדון, יוסי לוי. צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

אך אין ספק כי הרגע המרגש אמש בהיכל הסגול, היה הטקס שנערך לכבודם של בני משפחת ברודץ'. האב אביחי, אוהד הקבוצה, הגיע יחד עם האישה הגר שיחד עם 3 ילדיהם: עפרי, יובל ואוריה, הייתה 51 ימים בשבי החמאס בעזה, עד ששוחררו הארבעה כשהם בריאים ושלמים.

משפחת ברודץ צילום לירון מולדובן מנהלת הליגה

משפחת ברודץ'- צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

אלפי אוהדים ביציע, הריעו ממושכות עם מחיאות כפיים ושירת "אנחנו אוהבים אתכם" לחמשת בני המשפחה היקרה כשהילדים זכו למתנות רבות כולל גופיות סגולות עם השם שלהם על הגב, איתם הם יגיעו לעודד את חולוניה גם בעתיד.

גופיות עפרי אוריה יובל ברודץ צילום דודי אוחיון הפועל חולון

גופיות של גיבורים בסגול- צילום: דודי אוחיון, הפועל חולון

אב המשפחה אביחי ברודץ' קיבל את זכות הדיבור והודה לאוהדים ביציע ולאנשי המועדון, על התמיכה שהחלה עוד שנלחם על חזרת בני משפחתו.

מהמועדון החולוני מסרו: "עם דמעה בעין ולב מתפוצץ מאושר, משפחת ברודץ', אנחנו כל כך שמחים שאתם איתנו, כל כך שמחים לראות אתכם מחייכים. ומכאן אנו מציינים יום נוסף וקשה בו אנו קוראים להחזרת שאר החטופים שעדיין נמצאים רחוק מאיתנו. החזירו את כולם עכשיו!"

משפחת ברודץ איתן לנציאנו צילום דודי אוחיון הפועל חולון

אביחי, עפרי, יובל ואוריה ברודץ' בבית הסגול- צילום: דודי אוחיון, הפועל חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות